Gå til innhold

Oktober: tilbake etter nok et besøk...


Gjest

Anbefalte innlegg

på sykehuset grunnet disse idiotiske blødningene. Jeg mener at jeg ba dem om å holde seg laaaaaaaaaaangt vekk nå, men neida! I natt våknet jeg av at blodet rant igjen. Men heldigvis er alt bare bra med babyen! Så da er det tilbake til full sykmelding fremover. Og jeg som gledet meg til å få komme ordentlig igang igjen.

Har ikke blødd på over tre uker nå, så legen friskmeldte meg. Men det var en og en halv dag på jobb, så kom det litt brunt. og resten kom jo i natt. Får håpe det var det som skulle ut, for jeg orker ikke flere psykiske nedturer, som ender i oppturer. Blir sååå sliten av det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nei, de kan ikke si noe om det. Får bare beskjed om å ta det med ro.

forferdelig fortvilende når jeg gledet meg til å komme igang med jobben igjen. Kjedelig å gå hjemme oxo.

Men det viktigste er babyen som tviholder seg fast inne i magen min. (flinke lille ...)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også slitt med blødninger, og de fant ut at jeg hadde en lavtliggende morkake, derfor blødninger. De kunne ikke forklare meg hvorfor disse blødningene kom, men det var visst ikke uvanlig å blø i svangerskapet. .

Men så lenge alt er vel med de små nurka våre, for vi slå oss til ro med det. God helg:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...