Gå til innhold

helt satt ut av mensen

Anbefalte innlegg

når jeg fikk tilbake mensen kom den med full klut...for å si det sånn. den kommer på klokka hver mnd slik den alltid har gjort, men den er mye mye mer kraftig og varer kanskje en dag eller to lengre.

missbruker jo bind og tamponger!

går på minipillen conuldag som er det eneste jeg kan gå på i forhold til hormonene.

tenker litt på å sette inn spiral(hormon) ettersom vi ikke skal ha flere unger. Sterilisering blir nesten litt for voldsomt ettersom jeg "bare" er 32...eller?

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/4821810-helt-satt-ut-av-mensen/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Jeg har og fått kraftigere mens etter siste fødsel. I tillegg har jeg fått noen hel***** mageog ryggsmerter som varer de 2-3 første dagene. Jeg som alltid har vært totalt uberørt av mensen, ingen smerter og det kom heller nesten ingenting. DET ER NOE SKIKKELIG HERK!

Jeg blør også noe helt sinnsykt når jeg har mensen! De første dagene må jeg gå med 2 bind og da hender det også at det blør igjennom. Etter toalettbesøk, er det bedre å hoppe i dusjen enn å bruke en hel dorull på å tørke seg!! Sorry alle detaljer, men det er et herk:( Blødde mye før jeg fødte også, men det har blitt enda mer etterpå :((( Vurderer å sette inn hormonspiral etter anbefaling fra legen. Har også voldsomme mage og ryggsmesrter. Er glad jeg er i permisjon for tiden, for hadde jeg vært i jobb, så hadde jeg ikke klart å jobbe de 2 første mensdagene!!

Noen som har satt inn hormonspiral pga mye blødning og smerter?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...