Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Nå er jeg lei og sier fa****#¤%&"#¤%&&?????????????????????????????????n!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Var hos gyn isted og ingen ting har skjedd siden igår. Dette er og forblir urettferdig. Skulle ha en litt høyere dose neste gang. Men nå trenger jeg virkelig en pause..Etter 2 forsøk på rappen og begge har blitt avbrutt. Den ene eggposen var fremdeles på 14mm og resten mye mindre. Hadde kanskje trodd jeg skulle prøvd i helgen og se hva som hadde skjedd innen man, men nei da.... Får nok vente til etter sommeren med neste forsøk.... Tar jo litt tid at jeg skal vente på 2 mensen også. Litt dumt å starte på et forsøk i sommerferien. Får se det ann. Kanskje jeg evt beg på spray i sommer slik at jeg kan beg med sprøyter i slutten av juli evt. Får se ann. Jeg ble bare så forferdelig lei meg. Bare sittet og grått og grått og ser virkelig ikke ut...... Har snakket med gode venninner og nå skal jeg sminke meg på nytt og komme meg litt ut. Vet at verden ikke stopper opp, ting må gå videre. Så vi har funnet ut at vi skal ta noen dager ferie om en ukes tid, og reise litt bort og få tankene på rett kjøl igjen. Godt jeg ikke skrev dette innlegget for 3 timer siden, da hadde det ikke vært noen positive tanker... Bare banning og gråting. Livet er forferdelig urettferdig og ingen ting blir slik en planlegger...snufs... Håper det går bedre med dere andre. Spent på egguttaking på ons for deg,Snøfilla:) Lenn, er du her????? Har savnet og tenkt på deg lille venn:) Lurer på hvordan du har det??Og hva som skjer?? Mange store klemmer til dere alle og GOD HELG:)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/4821776-og-da-ble-fors%C3%B8ket-avbrutt-igjen/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei Brumm!

Dette var virkelig trist å høre. Håpet det skulle gå bra denne gangen så lenge du måtte bryte sist gang.Og det er faktisk lov å bli forbannet og frustrert.Noe som de fleste her inne hvet og har vært igjennom. Godt å høre at du ikke gir opp men satser på nytt til sommeren med godt mot.Sender deg en trøsteklem og lykke til videre.

Annonse

Dette var trist å høre!

Vil sende deg trøsteklemmer i håp om at det kan hjelpe...

Men skal krysse alt for at det stemmer det de sier " alle gode ting er tre" Håper det er slik for dere, det har dere fortjent!

Trøsteklemmer fra lille...

NEI SÅ KIIIIIPT!!!!

Skjønner godt at du er lei deg og forbannet nå... Det har du lov til når sånt noe skje på nytt!!!!!

Jeg støtter meg også til tanken om at "alle gode ting er 3", så neste gang så ordner det seg c";)

Stor trøsteklem fra

Hei, kjære kjære Brumm!!

Ble så utrolig lei meg når jeg leste innlegget ditt.... Forstår så godt at dette må være utrolig frustrerende!! Håper virkelig at de snart kan se å finne den riktige dosen din!!!

Håpet virkelig at det ble din tur denne gang! Skal krysse det jeg har for at du lykkes neste gang, og jeg er helt enig med deg - ta deg en lang og fortjent pause nå! Dette sliter vanvittig både psykisk og fysisk, så kroppen trenger nok litt pause!!

Sender deg noe babystøv - håper det vil komme til nytte og en stoooooor og varm klem ******************************************

Kjære Brumm

Veldig leit å lese at forsøket ble avbrutt enda en gang - du har virkelig hatt en tøff vår. Håper du føler deg litt bedre etter hvert og at du orker å gå løs på nytt forsøk over sommeren. Nå må i hvert fall gyn. vite hva som er rette dosen for deg...

Husker ikke om dere har en diagnose, men det kan jo være at dette egget befruktes og fester seg naturlig vis:-)

Klem & god helg fra

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...