venter prins nr 3 :) Skrevet 21. april 2006 #1 Del Skrevet 21. april 2006 hei. Har du tlf.nr te kontoret du tok Ul på??Veit du om de kan finna ut ca når du blei gravid...?? Kossen e formen no, blitt litt bedre av kvalmen?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest leelu23 *27.11.2006* Skrevet 21. april 2006 #2 Del Skrevet 21. april 2006 Heisann:-) Ja det har jeg: Nøtterøy Ultralydinstitutt ANS Danholmen 1, 3115 Tønsberg 33 40 75 83 Spes.med.rad. Hanne M Myhre og Geir Tveit Snakk med han Geir- kjempehyggelig. De kan finne det ut- men de blir ca. Han så på meg at jeg var en dag lengere enn jeg trodde. Jeg er 8+6 idag. Mye bedre av kvalmen *bank i bordet* hehe :-) Hvor langt er du på vei da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
venter prins nr 3 :) Skrevet 21. april 2006 Forfatter #3 Del Skrevet 21. april 2006 Bra at du e bedre. Eg e bedre eg og no Eg e 10+1 i dag Begynt å få kynnere allerede, tidlig men. Litt merklig å kjenna den litle klumpen. De begynte tidlig med Elias og. Trives dåke i da nya huset?? Går da greit på jobb om dagen?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest leelu23 *27.11.2006* Skrevet 21. april 2006 #4 Del Skrevet 21. april 2006 Det er bra vi slipper den verste kvalmen.. var deilig å få bekrefet liv på ultralyden altså :-) en aktiv liten krabat og jeg er bare 8+6..Går inn i uke 10 imorra. deilig Stortrives i det nye huset.. har endelig lært meg å fyre opp i ovnen- for det blir fort kaldt i sånne gamle hus.. :-) Det går også greit på jobben- deilig nå som det begynner å bli litt fint vær .. :)sitter på brygga.. Du da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
venter prins nr 3 :) Skrevet 21. april 2006 Forfatter #5 Del Skrevet 21. april 2006 Eg skal på jobb heila helgo. Ska på jobb no kl to... Ser ikkje fram te da.. E slitsomt å jobba te 22 og skulla opp kl 6 dagen etterpå, men da går på eit vis. Fekk nett veta at eg skal bli Tante.. Ikkje under alt or idylliske omstedingheta, men eg tante blir eg no uansett Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest leelu23 *27.11.2006* Skrevet 21. april 2006 #6 Del Skrevet 21. april 2006 å misunner deg ikke det nei.. Jeg er så priveligert og har fri hver helg. Kontoret har bare åpent fra mandag til fredag :-) 0815-1600 veldig greit egentlig.. også er det snart sommertid frem til 1530. det er veldig deilig!! Hvor holder du til i norges land forresten? Det blir nok en fin helg fordet om en må jobbe :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå