Gå til innhold

Nå har jeg bestemt meg for at denne måneden SKAL jeg BLI GRAVID!!!=)))

Anbefalte innlegg

ja nå gidder jeg ikke flere prøve perioder, så denne måneden har jeg bestemt meg for at det bare MÅ klaffe....

tror kanskje det gjør det også, for jeg slapper liksom så av denne måneden, tar ting som det kommer... Nå er det liksom samboeren som har blitt mest ivrig på å treffe el, og å ha sex annenhver dag og sånnt, så da slipper jeg å tenke på at vi må ha sex i dag osv... deilig:)

flere som skal være med på å bli gravid denne måneden??? hehe=)

Fortsetter under...

Jepp, jeg skal være med!!

Litt mye å håpe på alt i 1pp kanskje, men jeg VIL så gjerne!!!

Jeg får jo ikke gjort noe annet enn surfe på nettet etter all mulig slags babyinformasjon. Og jeg MÅ bli ferdig med et regnskap innen søndag, det virker bare helt håpløst.. Alt jeg gjør er å tenke på baby. Det hjelper lite at kjæresten girer meg veldig opp med: "Jeg tror du alt er gravid jeg, jeg føler det liksom på meg". Men det er jo helt urealistisk å tro, jeg vet det:)

Dessverre er det alt for tidlig å begynde å test, må vente minst en uke til...

Kan jeg spørre deg som har prøvd litt lenger: Er man like oppslukt etter testing, søking av informasjon osv. etter hvert også, eller roer det seg litt ettersom tiden går?

Studiene mine kommer til å gå dundras dersom jeg holder på sånn ett år til er jeg redd.

Håper virkelig det klaffer for deg denne måneden, det fortjener du virkelig når du har prøvd såpass!

Krysser fingrene for deg, lykke til;)

Jeg og, selv om det er 1. pp og kanskje litt vel optimistisk! Men heller optimist enn pessimist:)

Og dere jenter, hva med å tenke på sexen som litt mer kos og litt mindre stress? Kan jo være lettere sagt enn gjort når man har baby på hjernen, men det blir jo mye hyggeligere hvis man klarer å slappe av litt:)

hehe... man blir faktisk værre og værre etterhvert som tiden går... jeg tester og tester i vildensky.. hehe=)))

men nå har jeg vært flink de to siste månedene da, og bare tatt en gravid-test på ikm dagen... men denne måneden har jeg kjøpt el-tester så nå blir det nok godt med testinge igjen.. hehe=)))

men nå SKAL spira sitte å, det har jeg bestemt meg for...!!!!:)))))

har trua nå... må ikke miste den.. he:)))

lykke til til dere også, kanskje vi får det til alle sammen.....

Annonse

Jeg også SKAL.

I forhold til jobb (vikariat) passa det fint med klaff i 1.pp. Litt verre noen måneder nå, men denne pp passer det kjempebra igjen.

Kom igjen Spire-feen!!!!!!

Slenger meg på her jeg også.!!! etter prøving i snart 2 år (litt av og på) så vil jeg gjærne at det skjer nå. Vi er sjekket og de finner ikke noen konkret årsak til at vi ikke blir gravid. Men jeg har funnet ut at jeg har el. en del senere en antatt tidligere. Så da er jo sjansen plutsetlig mye større!! Så denne mnd. skal den sitte!!!!!!!!

Annonse

hei!

jeg er med!!!!

Skikkelig gira etter sa, både jeg og samboeren. Tror på det med å slappe av og ikke stresse, det som klaffet sist på oss...

Så da blir det spennende å se hva som skjer med oss da og andre som kaster seg med på denne måneden :)

Jeg trenger litt av viljen deres...

Jeg blitt litt lei....etter snart 1 1/2 år med prøving....Føles som om jeg står å skaller huet i veggen.....

Det hadde vært deilig....få det til når man ønsket seg en spire...

Lykke til alle sammen

Jeeeeeg! hihi :-)

Jeg har hatt en god følelse på april lenge nå, så tror det kommer til å klaffe :-) Desuten så har jeg gått til fotsoneterapi siden januar en gang, har hvertfall hatt 11 bahandlinger, så nå må det snart gi resultater syns jeg! :-)

Jeg har også blitt spådd å bli gravid i april, så jeg krysser alt jeg kan for det :-)

Tvi-tvi for dere andre som har tenkt å bli gravide nå! ;-)

Sarah78

Jeg kjenner litt følelsen din, har hatt den noen ganger men stort sett går det greit. Jeg er i 15 pp nå, men er overbevist om at vi får det til å klaffe nårtid som helst! :-)

Skal jeg si hva som holder motivasjonen min oppe? Jeg har sagt det før på bim, men mulig du ikke har lest det.

Jeg hørte en historie om en tlf.selger som klarte å holde humøret oppe, til tross for at han nesten ikke fikk solgt noen ting. Da noen spurte han om hvordan han klarte å være så blid når han fikk så mye "nei", svarte han at "Nå har jeg fått så mange "nei" at nå vet jeg at det bare er et tidsspørsmål før jeg får et "ja"

Sånn prøver jeg også å tenke, nå har jeg fått nei i over ett år, så nå må det vel bli et ja snart :-) Vet ikke om du klarer å nyttiggjøre deg den tanken, men den har funket fint for meg :-)

Opp med motet, det blir din tur snart Sarah78 :-)

Jeg klamrer meg til dere jeg og. Skulle hatt mens i går, og ingen tegn på at den kommer ennå. Lever i håpet.. Lykke til alle sammen..Er i min 9 pp, men er i den første pp med nåler.. Spent på resultatet..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...