Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Vi fikk beskjed på sykehuset om å holde oss borte fra kjøpesentre (ol)

pga smittefare og støy, men hvor lenge holdt dere de små vekk fra slike ting?? Gutta er nå 1 år og har fremdeles ikke vært med inn på

handletur.. Kan legge til at de er 12 uker premature og den ene har BPD.

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/4821490-kj%C3%B8pesentre-flyturer-etc/
Del på andre sider

Fortsetter under...

minste jenta mi er 13 uker prematur.. hun har vært med på handletur bestandig. men jeg dro når jeg viste at det ikke var så mange folk der.. og hun har vært med inn på barnehagen å.. smittebombe diluks.. men jeg måtte det.. hun har aldri vært syk.. hun er snart 11 mnd.. så jeg det skal gå bra!

Tøtta her var med på kjøpesenter da hun var ca. tre måneder, altså nesten en måned korrigert.

Ingen problemer med det i det hele tatt. Valgte selvsagt ikke værste helgarushtrafikken, men en mere stille og rolig tirsdag formiddag på city syd her i Trondheim hvor det finnes både spiseplasser med rolige kroker og "stelleplasser".

Fikk beskjed på St Olav om at det var mye værre med kulde, snø, trekk osv.

Tror du bør spørre legen din etter dette - er tante til to som å er født 12 uker for tidlig og vet at det kan være lurt å være veldig forsiktig - og det har dere jo vært nå. Ta en tlf til sykehuset som følger dere opp, kommer jo an på om det har vært no ekstra med guttene dine .

Lykke til

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...