Anonym bruker Skrevet 21. april 2006 #1 Del Skrevet 21. april 2006 I et uoppmerksomt øyeblikk fra meg og hans far, fikk poden tak i en snus klump og puttet den i munnen og svelget. Kort tid etterpå begynte han å kaste opp. Voldsomt. Mest melk fra frokosten som kom. Så nesten ingen ting til snusen. Han ble skjelven, hvit i ansikten og rolig. Vi ringte giftsentralen som ba oss ringe legevakt. Legevakten satte oss over til sykehuset som ville sende ambulanse. Siden vi bor like ved sykehuset, ville vi kjøre selv for det ville ta tid før ambulansen kom. Når vi kom frem til legen hadde posen kastet opp 8 ganger og det var bare magesyre igjen. Under undersøkelsen kviknet han heldigvis til igjen. Begynte å bable og ville leke. Han kastet plutselig opp igjen og der kom all snusen. Helt utrolig nok! Så nå er han heldigvis friskmeldt og har det bra. Vi har helt nye regler på hvordan far i huset skal oppbevare snusen sin nå. Vi har virkelig lært. Vi har jo så klart passet på før også, men vi glemte nok i dag hvor raske barn faktisk kan være.... Jeg ble så redd når dette skjedde.. følte meg som en forferdelig mor som ikke hadde passet godt nok på gutten min.. Ville bare dele dette med dere.. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/4821455-gutten-min-p%C3%A5-9mnd-spiste-snus/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
mie76 Skrevet 21. april 2006 #2 Del Skrevet 21. april 2006 Så bra at det endte så godt!! Skjønner godt at du ble redd, men en forferdelig mor er du vel ikke fordet, som du sier, det er ikke så lett å holde følge med utviklingen til disse små. Så det er fort gjort!! Jeg fikk meg også en liten støkk forrige uke. Gutten min fikk tak i en av fars brukte posesnuser, jeg så det ikke før han spyttet den ut igjen. Så han svelget heldigvis ingenting, han reagerte ikke i det hele tatt, så jeg tror nok ikke han hadde den inne særlig lenge. Jeg tenkte jo at han nok hadde kastet opp dersom han hadde svelget noe, for det gjør man jo når man spiser snus... Her er forøvrig også reglene for snusoppbevaring endret! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/4821455-gutten-min-p%C3%A5-9mnd-spiste-snus/#findComment-4821800 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå