Ann-ch. Skrevet 21. april 2006 #1 Skrevet 21. april 2006 Nå har jeg ringt inn mens og endelig fått dato for behandling. Enda godt at mensen fungerer som den skal iallfall(vanligvis ikke gla for den nei):-) Men 8.mai er jeg igang med spray.Så da går alt etter planen enn så lenge.Uttak i uke 23.Så nå er det bare å krysse fingrene at det klaffer denne gangen.Ønsker alle lykke til og håper det blir mange barn fremover her inne. Stor klem fra
Tiny dreams ♥ Skrevet 21. april 2006 #2 Skrevet 21. april 2006 Lykke til Jeg er ny her, så jeg vet ikke helt,men er det førstemann du prøver på? Håper det går deres vei
Ann-ch. Skrevet 21. april 2006 Forfatter #3 Skrevet 21. april 2006 Hei! Dette er andremann vi prøver på.Har et vellykket ivf-forsøk i -03 som resulterte i 1 sønn. Var gjennom 1 søskenforsøk i okt/nov som endte i MA i uke 11.Så dette er 2 søskenforsøk. Velkommen hit til oss forresten.Godt å ha et sted med noen i samme situasjon som en kan dele frustrasjoner med. Ønsker deg lykke til. Klem
Tiny dreams ♥ Skrevet 21. april 2006 #4 Skrevet 21. april 2006 Takk for det Vi prøver også på nummer 2. Har en sønn på 4 år, laget på naturmetoden Gleder oss til å komme igang med 1.ICSI!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå