Gå til innhold

Når begynte dere å gi fast føde??

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

vi begynte rundt 4,5 mnd, syntes ikke soveperiodene på natta ble lenger, men nå (5,5 mnd) våkner hun "bare" 2 ganger for å få pupp, men inntil for et par dager siden våknet hun gjerne 3-4-5 ganger.

Vi begynte m grøt da gullet var 5 1/2 mnd. Hjalp ikke på søvnen. Det er 50% sjanse for at han sover mere. Sønnen våres hadde også dårligere søvnperioder. Jeg ville ha ventet hvis jeg var deg. Trøster deg med at det går over etter hvert.

Annonse

Hei damer!

Jenta mi startet med grøt da hun var 2.5 mnd. Hun var bare 25oo gram da hun ble født , og ville ikke ha pupp. Vi slet med å få i henne mat, men vi prøvde grøt, og det ville hun jammen ha!! Siden den gang har hun sovet fra 7-halv åtte om kvelden, til samme tid på morgenen. Hun er 11 mnd nå

Da gullet var ca 3-4 uker begynte jeg med mme på flske som kveldsmat... Da han var 2 mnd og 1 uke som han natten gjennom... Begynte med grøt ved 3 1/2 mnd... Da han var 6 mnd var puppen pakka ned... :-)

Begynte med fast føde da hun var 6mnd. Hun ble ammet hver 3.time på natta og døgnet rundt å det blir hun ennå siden vi ikke er oppi en full posjon engang. Sies at når babyene får to måltider med fast føde om dagen å er over 6mnd så trenger de ikke mat på natta.

Kan hende han har en økeperiode? om du ammer da...

jenta mi hadde det rundt den alderen der.. matet henne annhver time i 2 uker...men etter det ble det hver 3.time

Me begynte med graut då guten var 5mndr. Grunnen var at han då åt kvar 2. time om natta i over ei veke og eg haldt på å bli galen av å vera så trøtt. To dagar etterpå fekk han si første tann, ikkje rart han var uroleg om natta....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...