Gå til innhold

sex etter fødsel...

Anbefalte innlegg

Skrevet

til dere som har født før,

hvor lenge ventet dere til dere hadde sex etter vaginal fødsel?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Heisann

Hvis jeg ikke husker helt feil hadde jeg og mannen min (vi er skilt nå) sex ca 3- 4 uker etterpå. og hadde faktisk sex helt fram til fødslen.....

Men du må nok se ann på formen , på om såra er grodd osv,, om du har sydd osv..HAr ei venninna av meg som hadde sex litt over 1 uke etter fødslen, da spratt jo stinga opp... Det var fryktelig vondt sa hun, men hun bare måtte sa hun..Folk sa til henne at det kom til å skje, men hun måtte bare ha seg.,, hehe,, jaja.. så det vil jeg neppe anbefale deg nei....

se ann du...........

lykke til...

Skrevet

Mener man skal vente i 6 uker... men er ikke helt sikker altså.

Skrevet

Hvis jeg ikke husker feil tok det ca. 4 uker...

Skrevet

Mener også jeg har lest at man bør vente i 6 uker etter fødselen. Vi gjorde det ikke før etter 8 uker sist, men da var vi også rimelig klare for det :)Ikke det jeg tenkte mest på etter fødselen for å si det sånn. Tok lang tid før jeg turde se hvordan jeg så ut nedentil også.

Skrevet

tror det er 6 uker man bør vente...har ikke født før, så jeg vet ikke egentlig..hehe=0)

Skrevet

en venninne av meg hadde sex etter to uker,men hun revna ikke noe under fødselen.kommer sikkert mye an på det osv.også ka man føler sjøl:o)

klem fra tjukkebolla termin 290406

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...