Gå til innhold

foreningen for krybbedød ringte..

Anbefalte innlegg

til samboeren min her om dagen.. Han ble irritert fordi han mente det ikke var tilfeldig siden vi nettopp hadde fått baby. Til damen i tlf sa han bare atvi hadde desverre ikke mulighet til å støtte nå.. Den frekke dama sa at. Vi er tross alt i 2006 alle har mulighet til å avse noen kroner..

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/4821204-foreningen-for-krybbed%C3%B8d-ringte/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Herregud så provosert jeg ble- igjen!!!!

En ting er å forstyrre folks privatliv med slike irriterende tlf, men å attpåtil være så uhøflig!!! Æsj, at det går ann!!!

Husker en gang det ringte noen fra en aksjon mot narkotika til meg, han spurte selvfølgelig om jeg hadde barn, det hadde jeg, og da jeg sa jeg ikke var interessert i å støtte dem ble han skikkelig sint!! Spurte om jeg virkelig ga blaffen i mine barns fremtid? Ja!svarte jeg, og det endte med at han slengte på røret! Dagen etter ringte jeg til brønnøysund og reserverte meg mot tlfsalg, så nå ringer ingen!

Ett annet tips som samboeren min brukte tidligere, var at han sa til tlfselgeren at det passer litt dårlig akkurat nå men hvis du gir meg navn og tlfnr så skal jeg ringe deg tilbake!! Da ble det som regel stillt....

herregud så frekke de er!!!!

Greit nok at det er en god sak,men ALLE har faktisk IKKE råd til å støtte alt!!! Hvis alle som ringer sier det blir det jo faktisk utrolig mye penger tilslutt!!!Og har man støttet de en gang kan man banne på at de fortsetter å mase!!!

Jeg har ihvertfall ikke råd til å sende penger hit og dit!!!!Da bruker jeg heller de pengene på at gutten min skal ha det trygt og godt!!!(les.sikkert utstyr, god madrass osv.)

Og selv om man er i 2006 så virker det ikke alltid sånn for fy søren så mye det koster å leve i det landet her!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...