Gå til innhold

Fått mange henvendelser fra tlf selgere etter at du ble mamma?

Anbefalte innlegg

Er det bare meg eller? Syns det ringer folk støtt og stadig som skal selge meg bøker om spebarn, førstehjelpsbøker for spebarn, melde meg inn i bokklubber osv. De sier det er helt tilfeldig hvem de ringer, men det har ALDRI ringt noen før jeg fikk barn. De har selvfølgelig ringt fra krybbedødforeningen også, helt tilfeldig selvsagt.Hvor finner de ut at vi nettopp har fått barn, noen som vet?

Fortsetter under...

Nei, men jeg har reservert meg mot telefonsalg.

Hvis du sender inn sånne kuponger for å få gratisprøver blir det registrert at du er en potensiell kunde. I tillegg tror jeg noen firma leser kunngjøringene i aviser (fødselsannonser) og menighetsblad (dåp).

rett etter fødselen ringte det selgere fra alle mulige slags aviser og ukeblad,jeg ble så lei...

For ikke å snakke om alle bokklubbene da...

Jeg måtte reservere meg til slutt,nå ringer det noen innimellom,men da sier jeg bare at jeg er reservert før de rekker å begynne:)

Annonse

Nei ingen og hun er 1 mnd. Kan veø være for at vi bare har mobil tlf, og min står på mamma min sitt navn...

Synes det er litt synd for det er så gøy å snakke med dem leeeenge spørre og grave, også si nei takk!!! De blir så utrolig forbanna for at man har brukt den dyrebare tiden dems, hehehe!!!

Ikke en eneste, men så har jeg heller aldri meldt meg inn i div. klubber (som Libero-klubben) eller sendt inn sånne få-ting-gratis-slipper...har en mistanke om at det er der de får opplysningene sine fra.

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...