Gå til innhold

Nå har jeg bestilt meg legetime...

Anbefalte innlegg

Er i min 8 pp og har i perioder vært frustrert over at det tar så lang tid. Vet at det er "normalt" at det kan gå opp til over 1 år før det skjer noe, og det er forsåvidt greit, men jeg trenger å vite at det ikke er noe galt med meg eller samboer. Bare tanken på å prøve i over 1 år for så å finne ut at det er noe konkret som gjør at jeg ikke kan bli gravid gjør meg svimmel.

Har dessuten en syklus som varierer fra 27 til 35 dager.

Fikk ikke legetime før om 14 dager, så da håper jeg at jeg kan ringe å avbestille timen, da jeg har IKM noen dager før.

Lykke til jenter! Det er jammen godt å ha BIM av og til. :-)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/4820682-n%C3%A5-har-jeg-bestilt-meg-legetime/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei på deg! :o)

Kjenner meg godt igjen. Jeg bestillte legetime i går jeg, så om ikke lenge skal vi inn å sjekke litt vi også.

Da er man ihvertfall igang med noe, kan jo være man blir gravid av seg selv underveis også!

Lykke til da, så får du oppdatere meg etterhvert!

Takk for svar! Må innrømme at jeg ble litt redd når jeg såg at du hadde prøvd lengre enn meg, kanskje du syntes at jeg gav opp for tidlig. Men for meg handler det om å få en visshet.

Skal holde deg oppdatert, så får du gjøre det samme. :-) Når har du legetime? Jeg har torsdag 04. mai.

Lykke til Drømmen!

hei igjen!

Ikke noe å bli redd for det vel! :o)

Man har jo ikke gitt opp, man ønsker bare å få sjekkt det som de kan sjekke på det tidspunktet. :o)

Dette har jo litt med alder å gjøre også, jeg vet ikke hvor gammel du er jeg? Jeg er 24 år, så jeg har tatt meg litt ekstra god tid, samtidig som jeg har litt korte sykluser noe som gjør at jeg "rekker" flere pp'er i løpet av et år enn det mange andre gjør. :o)

Jeg har legetime 8 mai jeg da. Hadde en i begynnelsen av april, men jeg feiga ut og avbestillt, men denne gangen skal jeg se å få rota meg opp dit.

Lykke til du også!

:-) Det var da bra!

Jeg er 27 år, så er jo ikke gammel, men innser at dersom jeg vil ha mer en 1 barn så hadde det vært greit å komme i gang snart. Kjenner uansett en liten lettelse ved å vite at jeg har legetime. Har tenkt på det et par mnd. Hadde liksom gitt meg selv 6 mnd å bli gravid på.

Vi får håpe vi blir gravid før en evt utredning. :-)

Annonse

Hei Blomsten og bien = 3?

Jeg har også legetime torsdag 4. mai!

Hoppet over i min 10. pp på onsdag, på tross av at legesekretæren sa at jeg sikkert kom til å bli gravid av meg selv nå, når jeg bestilte timen...

Gleder meg litt til å finne ut av det, men gruer meg også for hva legen kan komme til å fine ut...! Skummelt!

Morsomt at du har legetime samme dag som meg da! Regner ikke med at det blir gjort noe annet da enn at jeg blir henvist til en gynekolog eller noe sånt. Kanskje det blir tatt blodprøver?! Har uansett TR 04.05 - dersom jeg ikke er gravid da ;-)

Gi meg en lyd om hva de sier til deg da Mizzy! Lykke til!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...