Gå til innhold

tfk twinner twist tvillingvogn... babyjungle.nl...

Anbefalte innlegg

Hei vi har veldig lyst på denne vognen, har lenge trodd OTH, men da vi drog i butikken for å titte utklasserte tfk oth.

Noen som har erfaring med å kjøpe fra Babyjungle.nl? Hva hvis det skulle være noe galt, hvor kan man reklamere da??? kan man da dra på feks 0-4? Noen som har sjekket opp det?

Takker for svar!

Fortsetter under...

Hei!

Vi har kjøpt denne vognen på babyjungle.nl og det gikk kjempefint, får den faktisk levert på døren i dag. Men det er litt lang leveringstid, så bestill i god tid. Gjalt i hvertfall svart farge, den ble veldig fort utsolgt, vi bestilte vår i februar.

Så lenge denne vognen er i salg i norge, mener jeg bestemt de er pliktige til og ta reklamasjoner på den og. Skal kunne levere den hos en butikk som selger vognen, så hjelper de deg. Men akkurat dette har jeg ikke noe erfaring med, men snakket med en dame der se solgte vognen.

Vi sparte mange tusen på go kjøpe denne på nett!!!

Vi vurderer å kjøpe samme vogn - også fra babyjungle. Mye å spare + veldig praktisk å få vognen levert. Men jeg tror jeg gjerne vil gå å se ordentlig på den i butikken først.

Hvis det er flere som har erfaringer med babyjungle, skrik ut!

Hei!

Jeg har desverre ikke erfaring med denne vognen, men den ser veldig fim ut. Jeg har tenkt å kjøpe vogn i Sverige, hos babyproffsen - og den vognen jeg skal kjøpe ligner veldig! Den heter babytravel, Komfort. En forskjell er at det er individuelle skjermer, noe jeg syns er en fordel da jeg skal bruke den som søskenvogn. Minstemann kan sove med skjermen over, men største får fritt utsyn...

Jeg har vær i kontakt med babyproffsen og har fått opplysninger om vognen. Den koster 4500 sek, dvs ca 3600 norske (dette er i østersund, men forstår det sånn at prisene kan variere fra hver butikk da de har forskjellige eiere). Bredden på det enkelte sete, målt på innsiden er ca 29 cm (med tanke på å ha bag inni). Ryggene er individuelle og kan slåes helt ned og reises helt opp. Hjulene foran kan låses eller ikke.

Vil du se vognen går du inn på babyproffsen.se velger produkter søkehjelp -skøna promenader - vagn og velger tvilling/søskenvogn og alle leverandører. Da kommer den opp. Syns den er kjempetøff!!

Jeg har bestilt min gjennom Bebito i Trondheim. Fant ut at jeg måtte betale litt mer enn hvis jeg bestilte den via babyjungle, men tenker på hvis det skulle være noe så er det lettere å forholde seg til en butikk i Norge. Men på tvillingforum kan du lese om mange som har bestilt gjennom babyjungle og har vært veldig fornøyd. Vi skal ha tvillinger i juli og skal da også ha denne vognen.

Annonse

Hei. Jeg jobber med import av barnevogner og kan informere dere alle om vogner med produksjonsfeil ( reklamasjoner) skal leveres tilbake til forhandler hvor vognen er kjøpt. Skjer det noe med vognen du har kjøpt i Sverige må du tilbake til Sverige med vognen. Det samme gjelder om du kjøper den over internett. Den må tilbake til forhandler for reperasjon. Tenk på det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...