Gå til innhold

November: så urettferdig:-(

Anbefalte innlegg

var på sykehuset i går pga blødningene.. fikk vite der at fosteret hadde sluttet å vokse i uke 5 og at de va 98 prosent sikkert at de e en spomtanabort på gang.. og 2 prosent på at de vil overleve.. hvorfor skjer dette? nå som jeg hadde begynt å si de litt rundt å gleda mej skikkelig til å få babyn min:-(

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/4820378-november-s%C3%A5-urettferdig/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei!

Vet hvordan du har det, og føler med deg. Jeg mistet min lille for to og en halv uke siden, 10 uker på vei, og det er forferdelig trist. Men en liten trøst kan være at når det først skjer, så er det en grunn til det. Det skjer fordi fosteret har sykdom eller mangler som gjør at det ikke ville overlevd her ute uansett. Da er det bedre tross alt bedre at det skjer etter noen uker, enn etter fullgått svangerskap. Hvert 8. svangerskap ender i en spontanabort, så vi er ikke alene.

Du får ha masse lykke til, så håper jeg at de to prosentene vinner!

Hvis ikke, så ikke la deg knekke. Stå på og prøv igjen!

Klem

Det er trist å lese.Mistet selv en liten spire i januar,da var jeg i 7 uke.Nå er jeg heldigvis gravid igjen.Det er som de sier,det er noe galt,som regel,som gjør at det ikke ville overlevd uansett.En annen mager trøst er at det kanskje ikke går så lenge til du blir gravid igjen.Vet at du ikke får tilbake det du bærer nå,men håper alikvell at det er en liten trøst.

Utrolig trist! Jeg har også mistet før, men det har vært tidligere i svangerskapet, så da har jeg ikke rukket (eller hatt mot til) og glede meg noe særlig. Det må være tøft å få beskjeden når det er så nært 2. trimester. Håper det går bra med deg! Og at alt går supert neste gang :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...