Gå til innhold

Bittelitt molefonken...

Anbefalte innlegg

Var på UL i går og jeg er vel ikke overveldet akkurat...

6 store og 2 litt mindre egg var dommen. Om det var mer småtteri som han ikke nevnte noe om, vet jeg ikke. Gynekologen var i grunnen postiv, han, mens jeg som leser altfor mye både her inne og på andre fora om verpemaskiner som legger fler-og-tjue-egg i slengen, ble litt satt ut av mine 8.

Jaja, om alle 8 blir befruktet ved ICSI, så kan jeg da virkelig ikke bruke alle allikevel...

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/4820163-bittelitt-molefonken/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei vennen:-) Skrev akkurat på msn til deg, at jeg syntes 8 egg hørtes bra ut, jeg! Og du er jo ikke ferdig med hormonene enda, ikke sant!? Tror ikke du skal bekymre deg, og det er jo som du sier, om alle blir befruktet så kan jo ikke alle settes inn:-)

Klemmm

Hei HMS:-)

...og jeg som var ganske så fornøyd med mine 5 egg i går. Du må ikke bli deppa av dette, det er bedre med kvalitet enn kvantitet! Og eggene fortsette å vokse helt fram til uttak - alt kan skje (det sa i hvert fall sykepleieren på Riksen).

En annen ting: Jeg er ikke registert på "Snart gravid", men leser en del der inne og følger med på April-klubben. Er det du som er Sebalda?

Lykke til & klem

Hmmmmmm...... avslørt!!!! Jepp, det er meg som er Sebalda.. :-)))

Vet du, jeg leste dine innlegg etter at jeg skrev mitt eget, og det gjorde at jeg ikke er så molefonken lenger. Takk for at du er så positiv, Snøfilla, det smitter!!! :-)))

Lykke til videre til deg også og mange klemmer fra

Annonse

Hei,

Tror ikke du skal være molefonken for 8 egg.....er jo ikke bra med for mange heller da (overstimulering). Jeg har 1 barn og forhåpnligvis snart 1 til der begge er med IVF forsøk. Begge ganger er jeg blitt gravid på første forsøk. Antall egg har var første gang 9 der 8 ble befruktet, og ved andre forsøk 11 der 10 er blitt befruktet (det 11 kunne en ikke forvente at det skulle gå bra med heller siden det ikke var helt modent ved utak).....ikke veldig mange mer egg enn deg det da.....det er jo absolutt ikke antallet som bestemmer.

Legen har aldrig sagt noe annet enn at alt ser veldig bra ut...det har jo gått veldig bra også da.

Kvalitet fremfor kvantitet er nok det beste.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...