Isabella og Casper´s mamma Skrevet 21. april 2006 #1 Del Skrevet 21. april 2006 Hei jenter, I dag skal jeg på ny UL! Morkaken lå ikke helt som den skulle sist så i dag skal jeg først og fremst inn å sjekke om den har flyttet seg. Da vi ikke klarte å se om det var gutt eller jente sist så krysser jeg fingrene for at vi kaaanskje klarer å se det i dag ) - men det viktigste er selvfølgelig at den forsatt har det bra der inne og er frisk som en fisk! ) GLEDER MEG JEG! Det er så koos å se babyen sin ... sukk! Klem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gulljentene Skrevet 21. april 2006 #2 Del Skrevet 21. april 2006 Hallo Maria Du må fortelle om de så noe! Er like spent på hva min er...Skal på 3D-UL 4. mai, så håper de da klarer å se noe... Blir min fjerde UL - herregud! Er jo selvsagt spent på hvem som gjemmer seg der inne Prøvde etter ditt forslag SATSgravid time i går. Det var veldig bra! Takk for tipset. Har meldt meg inn og greier Da kan jeg jo trene på SATSbaby etter at jeg har fått ham/henne ut også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Isabella og Casper´s mamma Skrevet 21. april 2006 Forfatter #3 Del Skrevet 21. april 2006 Så bra at du likte Sats Gravid! Jeg var der ikke i går for jeg var ikke helt i form, men neste torsdag kommer jeg sterkere tilbake og da har vel vi møtt hverandre på bim-treff i mellomtiden ) Legger ut en egen tråd med oppdatering på UL nå straks! Klem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå