Gå til innhold

El-tester og temping...

Zoomer - lykkelig tobarnsmamma

Anbefalte innlegg

Hei,

Skjønner ikke helt hva som går av kroppen min denne pp, men skal prøve å forklare. Bruker el-tester denne måneden ettersom jeg hadde en sa for ca tre uker siden og ikke er helt sikker på når el er... Fikk positiv test på onsdag denne uken (tror jeg, teststreken var nesten like sterk som kontrollstreken og slik var den da jeg brukte el-tester sist - og da ble jeg gravid), el-testen var også positiv torsdag og i dag var den fortsatt ganske sterk (men kanskje ikke like sterk) så jeg har i hvert fall hatt en økning i LH-hormonet.

Det jeg lurer på er om tempingen kan vise at jeg ikke har hatt eggløsning likevel... Dette er tempingen min denne perioden:

36.28

36.28

36.24

36.32

36.17

36.25

36.20

36.36

36.36

36.29

36.15 - onsdag

36.13 - torsdag

36.29 - i dag

Jeg skjønner i hvert fall ingenting... Noen som kanskje vet?

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/4819922-el-tester-og-temping/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er litt tidlig å si... Men hvis tempen fortsetter¨å stige de neste 14 dagene ser dette bra ut. Det er vanlig å få en temp-dipp ved EL (at tempen synker litt for så å stige igjen), så jeg vil tro du hadde EL i går. Det passer jo også med EL-testene dine:-)

Hei Zoomer :)

Kan se ut på tempen din som om du hadde el i går:)

Både pga temp dippen og det at du hadde positiv el test på onsdag.

I følge pakningsvedlegget til el-testene fra billige tester vil el finne sted melom 24-48 timer etter positiv test...:)

Lykke til :)

Fint! Da får jeg som hun andre har svart bare vente og se... Var litt usikker på om jeg i det hele tatt hadde eggløsning pga sa for ca tre uker siden, men dersom jeg nå hadde det klaffet det i hvert fall (med sex onsdag og torsdag).

Lykke til begge to!!

Annonse

Så spennende Zoomer! Jeg hadde positiv EL-test (tror jeg) mandag og tirsdag. Strekene var som dine, nesten like sterke, men ikke helt. Her er tempene mine fra dag 8:

36,36

36,28

36,16

36,09

36,18

35,89-onsdag

36,16-torsdag

36,48-i dag

Vet ikke helt om jeg skal tro jeg hadde EL onsdag eller torsdag, hva tror du?

Oj "MaybeMe?" Jeg tror du hadde eggløsning på torsdag for hoppet til i dag var ganske stort og høyere enn noen annen måling du har hatt. Dvs, vi hadde antakeligvis eggløsning samme dag... Blir spennende å tempe videre for å se om den holder seg høyt. Vet fra tidligere at jeg tester positivt på graviditetstester ett par dager etter ikm, så dersom temperaturen holder seg høy er det en bra indikasjon...

Vi får krysse fingrene for hverandre og følge med hehe... Dette blir spennende!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...