Gå til innhold

April: God morgen til dere damer!

Anbefalte innlegg

Hvordan står det til? Så stille her for tiden.....

Her i Drammen er det sol og nydelig vårvær og snøen i hagen er endelig smeltet. Amanda sov tilogmed gjennom hele natta, uten engang å vokne for å finne bortkommen smokk, så livet smiler i dag :-))

Til dere som er her inne: ei riktig så god helg! :-)

Amandamor

og

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/4819828-april-god-morgen-til-dere-damer/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei Frida!

Er ikke så mye innnom for tia, og det har vel noe med aktivitetsnivået til lillegutt og at sola er kommet ute og snøen på vei bort!

Så deilig med en sovenatt hos dere! Det har det ikke vært her... Didirk våkna en gang i 4-tia og sovna ikke ordentlig igjen før kl 5.30. Det hender han våkner litt og ligger urolig, og da våkner jeg lett siden han ligger ved siden av senga mi. Oftest er det lett og roe han, men i natt sutra han en del. Han fikk vann, kos, kom opp i senga mi... Tok og temp siden han fikk vaksine i går... er det den som gjorde han urolig tro

+,3

36

6+

+6

+6666666666++++++++++++++++++++++------

Hilsen en liten som bare når opp til tallene-.9.**********

Ha en fin dag og helg!+9

God morgen Ladies!. Her er alt topp! Er i strålenede humør. Både Lille og jeg. Pappa ringte hjem fra jobben sånn passelig sur kl 7.30. han hadde låst seg ute av bilen utenfor et sted han jobbet, og ekstranøkkelen lå hjemme. Han lurte på om vin kunne komme med den. Og det gjorde vi. deilig å komme seg ut såpass tidli i det fine været. Ikke et snøfnugg å se noe sted (gudskjelov). Bare sol, sol, sol og masse fugler! Etter ha levert nøkkelen kjørte vi like godt til Ikea. Da vi kom inn skjønte jeg at det bare var kafeen som var åpen. Ikke butikken. Første gang jeg har vært på Ikea FØR åpningstid. Burde jo skjønt det var noe galt når det nesten ikke var en bil å se :-). Vi gikk likevel (meget) tvilende inn. Det var 30 min til de åpnet og Lille var alt trøtt. Da jeg kom inn døra fikk jeg et lapp som kunne byttes i gratis kaffe i kafeen. Gikk svært ubestemt inn. Tittet litt på utstillinger og kunne ikke bestemme meg for om jeg skulle vente eller ei..... Tenkte så at jeg tar den kaffen, setter meg ned og leker m,ed Lille til det åpner. Så forter vi oss hjem etter på. Da jeg kom frem til disken for å bytte lappen i kaffe viste det seg at Lille hadde spist opp litt for mye av kupongen til at jeg kunne få noen kaffe ;-). Dama sa jeg måtte gå ned i 1 . etg til inngangen og hente en ny lapp. Da dro vi hjem. reise heller til Ikea på andre siden av byen når LIlle våkner for der har de igjen en leketunnel jeg skal ha til LIlle. Den var de utsolgt for der vi var i morres. Så sånn har min dag vært hittil. Ingen Ikea handlin. Ingen kaffe. Men fortsatt i strålende humør. Det spørs hvordan det går når jeg ser opp fra pc'n, da.... og ser alt rotet jeg skal rydde oigt vaske i. Er vel bare å sette i gang? Eller skal jeg gjøre som min mann? Han hadde en godt tips til meg en dag jeg klaget litt over at det var så mye å gjøre he hjemme; Bare la ting være. Hvis du ikke setter bort eller rydder bort, og lar det stå lenge nok, så forsvinner det av seg selv etter hvert :-)))))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...