Gå til innhold

Takk for eit utrolig koselig treff i Bergen (Egon) i går

Anbefalte innlegg

Hei jenter, dette var virkeleg hyggelig å bli kjent med dere. Må absolutt gjentaes. Morsomt å bli kjent med andre som også er omtrent like langt på vei, var mange morsomme historier der og gode råd.

Eg takker for kvelden og gleder meg allereie til neste treff. Har ein fin dag alle samen.

Klems

Fortsetter under...

nei ikkje skummelt i det heile tatt, tenkte og litt på det om eg finner dere, om det blir bra og masse sånt, men det blei ein suksess.Kanskje det hadde gått an å ta ein kafe tidligare ein gang, er liksom litt lenge til neste treff. Om du vil kan du legge meg til msn, vist du har det. [email protected]

Ja, hadde vært hyggelig med noe kafe eller noe tidligere også. Jeg legger deg til msn, jeg. Men får ikke nett hjemme før neste uke (er på jobb nå), derfor er jeg nok litt fraværende på msn fram til dte. He he:)

Annonse

Enig med dere!! Synes det var kjempekjekt å treffe dere, og praten gikk jo i ett hele tiden! Skal bli spennende å høre mer neste gang, da har sikkert flere av oss vært på ordinær ultralyd også :)

ha en super helg :)

Hei barbalala, ja praten gjekk.... :) det var hyggelig å møtest og bli kjent med fleire. Har ein god helg, om du har lyst på ein kafe eller noko annet før neste gang, så gi beskjed. Vist du har msn kan du legge meg til [email protected]

heisann:)

Svarte deg inne på skravlesiden også, men der forsvinner alt så fort!

Var i allefall kjempekosli å treffe alle sammen i går:) Hyggelig å høre om andres erfaringer og historier!

Gleder meg allerede til neste gang vi møtes!

God helg alle sammen:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...