Gå til innhold

Dere som har baby som sover hele natten (rund 6-7-8 mnd)..

Anbefalte innlegg

Hvor mange timer i strekk sover de da?

Jenta vår har nettopp begynt å sove rundt, men hun sover maks 9,5-10 timer.. Skal ikke akkurat klage men synes det er tidlig å stå opp i 0530 tiden. Og det er ikke så lett å holde henne våken lenger enn 20 heller..Er 7 mnd og sover 2-3 dupper på dagen,( 45 min, 1 1/5 t og 30 min)

Fortsetter under...

Jenta vår er snart 8 måneder og sover mellom 10 og 11 timer i strekk på natta...Har gjort det siden hun var ca 5 måneder.. Legger seg mellom 18.30 og 19.00 på kvelden.. Nå i det siste har hun begynt å våkne kl 05.00,men vi lar henne bare ligge i senge å prate/rope el småsurve til iallefall kl 6,er ikke morgen før nei... Ikke hjelper det å legge henne senere heller hun våkner samme tid om hun sovner kl 18.30 el 21...

Varierer litt hvor mange dupper hun har på dagen,alt mellom 2 og 4...men sover stort sett maks 1 time hver gang,noen ganger bare 30 minutter...Men det blir mellom 2 og 3 timer tilsammen stort sett...

Julie er stort sett våken klokka 07.30 og legger seg kl.20.00. Hun har en lang lur på formiddag og så dupper hun kanskje en gang eller to på ettermiddag. Hun er 6 måneder og 10 dager gammel.

Annonse

legger gutten min mellom 1830 og 1930 hver dag alt etter formen på ham og han sover til tidligst kl 0800 og seinest 0930....sjelden han står opp før det...men sånn har han vært siden han var en 3-4 mnd.... han har den siste mnd beg å sove på dagtid og da har han seg 3 dupper på alt fra 10 min til 30 min.....er vi ute å gå tur så sover han mye lengre på dagtid. han er nå 7,5 mnd forrresten=)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...