Gå til innhold

September: Har dere tatt i bruk sportsdelen på vogna..

Anbefalte innlegg

Mi er så liten at hun fremdeles har god plass i baggen, men hun blir litt lei av å ligge hele tiden... Hun setter seg ikke opp selv enda, så hun skal vel igrunnen ikke sitte i vogna heller.. Men jeg vurdere alikevel og skifte til sportsdelen slik at vi har muligheten.. Noen andre som har skiftet over?

Fortsetter under...

Gjorde det da snuppa var 5 1/2 mnd.

Allerede da mente fusioterapeuten at hun kunne sitte i 45 graders vinkel i korte stunder. Men helst hadde jeg henne liggende da.

Nå vil hun helst sitte når hun er våken,og det får hun lov til. Det er ikke rett opp da.

Annonse

Vi begynte overgangen til sportsvogn allereide i februar (har separat bag- og sportsvogn). Sportsvogna er lettare å frakte med seg, og enklare å trille. Vi brukte bagvogna til trilleturar heime.

No har vi overlatt bagvogna til svigers (som passar barnebarnet på 7 veker ein del, og ville sleppe styret med å få med vogn kvar gang) og tatt i bruk sportsvogna på fulltid.

Ask set seg ikkje opp sjølv, men sit stødig og fint når vi set han opp (og i stolen sin når han får mat), så vi lar han sitte når vi er på tur. Eg klarar uansett ikkje å gå meir enn i ein halvtimes tid. Er han trøtt han han ikkje noko problem med å ligge i vogna heller (ryggen kan leggast flatt), men han søv veldig sjeldan i vogn.

Salde var kombivagn da vi flyttade till Usa sa vi kopte oss en sportstroller, e en sittvagn som man kan falla ner sattet pa i liggstallning. Elias alskar den.Han sitter bra sjalv o tycker inte om att ligga ner. Han vill se vad som sker. Lagger man ner han sa stravar han upp a forsoker fa sig i sittpostition. Samt att barnstolen till bilen gar aven att fasta pa den sa man kan vanda den i olika ritningar sa han slipper den starka solen i ogonen. For solhatten samt solbrillerna de se sitter inte pa lange trots att man satter pa det pa nytt hela tiden..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...