Gå til innhold

Søke om fødeplass??

Anbefalte innlegg

Dette har ikke jeg blitt informert om...

Må man søke for å være sikret plass??? Da henger vel jeg litt etter siden jeg er i uke 16. Jeg har så lyst til å føde på sykehuset her i byen, og håper ikke jeg må til nabobyen....

Hvis det er slik at legen har sendt søknad uten å informere meg så har jeg i så fall ikke fått noe svar fra sykehuset enda...

noen med erfaring?

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/4819349-s%C3%B8ke-om-f%C3%B8deplass/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Sjekk helsekortet ditt. Der skal det være et skjema som legen skal sende inn til ønsket sykehus. Er jo rart han ikke har spurt deg om hvilket sykehus du ønsker å føde på. Har du fått innkalling til ultralyd da? Jeg tror det er sånn at man blir kalt inn til det sykehuset man har søkt om plass på ofte.

Javel jaa... da var det ikke bare meg som har vært helt borte da.

Er vel heller legen min. uff... så mange konsekvenser det skulle få at legen ikke klarte å gi meg det j***la helsekortet på 1. kontroll da!!!!

(Var forresten jeg som startet tråden).

Å...tenk om de ikke har plass til meg på TSS lenger nå da:(

Har hørt flere kommer langveisfra for å få føde her.

Skal til legen om 1 uke, tror jeg må kjefte litt på han.

Hei.. Jeg bor i Skien, men har ikke fått beskjed om å søke..Det eneste jeg har fått av legen min er det rosa arket som du skal fylle ut og sende til sykehuset 4 uker før forventet fødsel.. Søkte ikke om fødeplass sist heller.. Tror dette med fødeplass kommer an på hvor du bor hen fordi noen steder så er det jo gjerne flere fødsler..

Så jeg tror ikke du trenger å tenke noe på dette :)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...