Gå til innhold

strevd i 4 år, snart gir jeg opp! oppmuntring ønskes

Anbefalte innlegg

hei, jeg og mannen min har prøvd i 4 år uten å lykkes enda. har så mange spørsmål, og spør ut mine venninder så de snart spyr av alle mine spørsmål, er bare så vanvittig nysgjerrig, og utrolig lei av å vente. har en syclus på 32,33- 42,43dager, og det er helt umulig å beregne sånn ca når jeg har eggløsning, har akkurat nå et kraftig nedtrykk i underlivet, og er utrolig øm under beltestedet:-) er dette eggløsning. gjør faktisk litt vondt å gå og vondt å stå. har lest at det kan være litt vondt da egget er på vandring men har ikke hatt dette slimet jeg etterlyser enda. jeg har pco, og han har litt dårlig kvalitet, men samtidig ligger han innenfor normalen, jeg vil så gjerne at vi skal få det til på egenhånd, men har gitt opp håpet. vi får prøverørsforsøk til høsten på riksen, og det er jo vel og bra, men er bare så utrolig utolmodig oppi det hele. utredningen har tatt så lang tid. er det noen som har erfaring med å bli gravide på trippel kur av pergotime. det eneste jeg har oppnådd er hetetokter, svimmelhet og dårlig humør, til tider utrolig depresiv, og det er ikke meg i det heletatt. er vanligvis ei blid og livatt jente, men nå trenger jeg litt oppmuntring. Alle rundt meg sier at jeg ikke skal tenke så mye på det, men det er LETT???? svar ønskes. hilsen eifos

eifos

Fortsetter under...

Heisann!

Anbefaler deg å komme inn "til oss" på assistert befruktning. Det høres absolutt ut som IVF er tingen for dere (er selv i gang med første forsøk nå, og det har gått veldig bra så langt). IVF føles vedig fjernt i begynnelsen, men plutselig er man modt oppi det og da er det bare spennende - og sjansen for å bli gravid er jo mye større enn når man sliter & strever på egen hånd.

"Bli gravid" er for ferske prøvere, og etter 4 år blir du sikkert bare deppa av å lese om de som får det til på 1 - 2 - 3, så jeg anbefaler deg på det varmeste vårt forum, der finner du mange sjele-freder:-)

Klem

Hei hei

Jeg er helt enig med Snøfilla, kom inn til oss på assistert befruktning.

Etter å ha vært prøver i så mange år er det utrolig godt å bli ivaretatt av leger og andre. Slitet med å få det til selv tar knekken på en.

Jeg driver selv med prøverør. Og selvfølgelig er det tøft, men det er tøft på en annen måte. Nå vet jeg, og har så mye konkret og forholde meg til. Slapper mye mer av nå enn når jeg prøvde på egenhånd.

Klemmer

Hei,

vi hadde prøvd å bli gravid i nesten 8 år.Var i gjennom en masse prøver på sykehuset. De gikk til slutt inn og blåse opp eggstokkene mine,og fikk beskjed om å prøve igjen,og etter tre mnd,ble jeg gravid. Har nå en sønn på snart et år. Så det er håp for deg og,bare stå på og prøv videre.

takk skal du ha!:-) er bare så lei av å vente, klarer ikke helt å innfinne meg med at vi skal ha ivf. legen ville gjøre en icksi? spennende, begynte nesten å grine da vi var på omvisning og infomøte på riksen. Neida, den sprøyta var ikke så stor og lang, men den blir det når man stikker den steder der det er litt lite "spekk" kan man si. Ikke la meg ta i fra dere humøret, men nå er jeg snart der at jeg aldri vil bli gravid, og å vente helt til september er lenge, men takk skal dere ha, som gidder å se/høre på sytinga mi:-)

Annonse

hei, takk for oppmuntringen. 8 år ja, nå ser det brått litt lysere ut. gratulerer forresten. Jeg har en tett eggleder, men slik jeg skjønte det, så blåser de ikke opp eggledere lenger!!????!!! det hadde passet meg bra det:-) takk for tipset.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...