Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jenta mi ble født med helt mørkt tykt langt hår(til midt på ørene). Nå er det helt lyst med det mørke i tuppene, det rekker henne ned på skuldrene og panneluggen når til nedfor nesetippen. Ser ut som hun har stripet hår, og hun må ha klipe for å få bort håret fra øynene. Har litt mindre hår på den ene siden av hodet(hadde favorittside) men har ellers ikke mistet noe hår siden fødselen. (eller jo, det er tynnere enn det var men fortsatt masse!!) Det nye "ekte" håret kommer under. Og det ser jammen ut som det har begynt å bli ganske langt det også. Hun er 7 mnd.

Så svar til deg: jo det kan forandre farge. Og det faller ikke alltid av.

Annonse

Hei Bambi-Bolla, går det bra, vi snakket endel på barnimagen, vet ikke om du husker meg igjen, Mine to eldste barn har aldri mistet håret sitt, i hvert fall ikk før det nye håret har kommet ut. Min eldste var født med så langt hår at da hun var 3 uker så klippet vi panneluggen hennes. de var født med helt sort hår begge, mens minstemann er født med litt lysere og smårødlig hår. og de to eldste er ganske så lysebrune i håret nå, mens min minste bare er 7 uker så det er vanskelig å si hvordan han vil bli hehe

Heisann Hildeak! Joda, husker da deg kan du skjønne :)

Skal bli gøy å se hvordan snuppa kommer til å se ut til slutt. Det er jo en viss spenning med det. Håper hun arver fargene til faren sin. Blondt hår og brune øyne!

Ellers takk for svar damer!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...