Gå til innhold

August: Merkelig...???


Marita med 3 barn ♥

Anbefalte innlegg

Hadde som sagt før påske på legekontrollen 3+ på blod i urinen.

Tok ny test på tirsdag og da var den 2+,forskjellen var at den første var morraurin mens denne ble tatt utpå dagen.

Den ble sendt til testing for UVI...negativ?

synes dette var merkelig da.

Skulle bare se det an til kontroll i begynnelsen på mai og om det var fortsatt blod der var det mulig den ble sendt til Fredrikstad for videre testing.

Hvorfor har jeg blod i urinen uten UVI?

trodde det bare var det som gjorde at man fikk slike resultater.....forstår det ikke.

Men siden legen mener jeg kan se det an kan det jo ikke ha så mye å si da....har lett litt på nettet men finner ingenting som er skrevet om dette.

Noen som har peiling?er det kanskje bare nyrene mine som sliter med å rense opp,jeg har operert bort galleblæren så det er jo bare leveren og nyrene som renser kroppen min.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har hatt det ved hver urinprøve dette og de to foretgående svangerskapene. Takket være en gynekologs anbefaleninger fikk jeg nå en blodprøve for å sjekke nyrefunksjonen.

Nyre stein eller grus vil gi blod i urinen, og da stemmer det at det er mest om morgenen.

Har du hatt vondt i siden, i ryggen, øvre del ev megen eller noe?

Jeg er selv ganske sikker på at det er nyregrus eller stein...og man kan da og får protein i urinen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

man kan få + av at man har for eksempel betahemolytiske streptokokker eller neo annet også fikk jeg vite nå når jeg var på kontroll på St. olav

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...