Gå til innhold

Endelig på nett igjen!

Dream

Anbefalte innlegg

Nå har jeg endelig fått laptoppen min og kan ligge på sofaen og ha kontakt med omverdenen igjen. Er inne i rugeperioden min og skal ta det mest med ro, dvs ligge - puh at det kan være så slitsomt. Har mye kynnere og blodtrykksfall (det laveste jordmoren hadde målt på en oppegående person hittil.) Skal derfor helst ikke kjøre bil - så jeg har vært ganske immobil kan man si. Derfor er jeg kjempeglad for laptoppen min - har jo savnet å følge dere alle sammen. Nå har jo mange av de små vidunderne kommet til verden, så fantasktisk å få hilse på de etterhvert. Jeg vet godt hva jeg venter på - selv om tålmodigheten blir satt litt på prøve iblandt. Imens kan jeg hygge meg med å følge dere her på nett. Sov godt alle sammen!

Fortsetter under...

Huff! Det høres skummelt ut. Du må være veldig forsiktig. Det er godt det finnes laptoper. I tillegg finnes det jo bøker, ukeblader, håndarbeid mm. :-) Du kommer sikkert til å finne mye stoff på nettet som er interessant for oss andre. Da får du tipse oss. Etter hver blir det forhåpentligvis så varmt i været at du kan sitte ute også. Og så har du jo noe å se frem til! Men, vær forsiktig med spisingen... Det er fort gjort å trøstespise litt. Lykke til med rugingen! Tenker på deg.

Hyggelig å se deg på igjen! Si fra hvis du vil ha besøk! Jeg har vært litt isolert fra omverdenen i et par uker jeg også; ryggen har streika helt og så er jeg uten mobil for tiden. Kommer gjerne en tur til deg, bare si "pip"! Pass på deg så lenge!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...