Gå til innhold

Linea er født...

Gjest

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kære alle!

Linea kom til verden ved kejsersnit 11/04, kl. 22.32. Hun vejede 4392 g. og var 54 cm. lang. Hun var ellers vurderet til 3700 -3800 g.

Mere om fødslen senere...

Hun er en dejlig lille guldklump, som spiser meget, og får ondt i maven...:o/

Skrevet

Gratulerer så mye med lille Linea!

Flott navn prinsessen har fått!

Skrevet

Gratulerer så mye med Linea !

et veldig nydelig navn , må jeg si ;)

(nesten mitt , jo )

Skrevet

Gratulerer så mye. Jeg har termin i morgen, men regner med han venter til 40 års dagen min til uka.

Skrevet

Gratulerer så masse med tulla!!! Så stor og fin:-)

Kos dere masse - er det ikke bare deilig;-)

Skrevet

Gratulerer så mye... Har vært veldig spent på og få høre fra deg (Det ble jo lit sniking i køen:-).Godt at dere har det fint.

Ser ut som hun har haft det fint inne i magen, når hun var så stor og flott.. ..

Min lille 50% danske pige, spiser også mye og ofte... Nå ligger hun i sengen sammen med sin far, med stooooore øyner, etter pupp 1 og pupp 2 og pupp 1 og pupp 2. Men hun gråter i hvertfall ikke og jeg har IKKE brystspreng:-))

Ser frem imot fødselshistorien din.

Stooooor grattis klem

Skrevet

Gratulerer så masse!! - Kos dere!

Skrevet

Kjære Henriette!

Gratulerer så mye med lille Linea!!! Ønsker dere alt mulig godt!

Bitteliten oppdatering fra meg samtidig: Lørdag eller søndag reiser vi til Danmark..

Stor klem fra

Skrevet

Gratulerer kjempemasse fra meg. - Og som flere har sagt - et aldeles nydelig navn!

HMS: Lykke til i DK - snart er det din tur :-)

Skrevet

Gratulerer så masse, henriette36!!! Nå må du bare kose deg med din lille gullklump som (jo alle har sagt) har fått et aldeles nydelig navn!!!!! Gleder meg til å høre mere senere! (Og nå kommer du vel over på Modne foreldre?)

Skrevet

Du verden hvor hurtig tiden flyr. Jeg husker deg fra den gang dere forsøkte å få denne jenta til ¨å bli virkelighet.

Gratulerer, og det var et nydelig navn.

Ta vare på helsen nå, en blir lett litt sliten etter alt dette, og vårværet kan fortsatt være uberegnelig.

Vennlig hilsen

Skrevet

Hei Henriette !

Gratulerer så mye med den store, flotte jenta ! Som nesten alle har sagt her, det var et nydelig navn, men siden jeg venter gutt kan jeg vel nesten ikke kopiere det !

Kos dere masse !

Skrevet

Hei hei.

Gratulerer så masse med prinsessa. Enig med de andre, Linea er ett nydelig navn..

Klem fra

Skrevet

Gratulerer så mye med den lille,store jenta!!

Gleder meg til å lese fødselshistorien din.

Kos deg masse med Linea!!!

Skrevet

Hjertlig tillykke med lille Linea!

Et nydelig navn.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...