*musefis* med 2 store og 2 små Skrevet 20. april 2006 #1 Del Skrevet 20. april 2006 Hun hadde et smykke rundt halsen som hun har vært så fæl til å sitte å bite i og da jeg skulle legge henne i kveld var det bare kjede igjen mens anhenget var borte! Har lett igjennom alle klærne hennes og lekene og på gulvet men det er sporløst forsvunnet! Men om hun har svelget det kommer det vel bare ut igjen?? Noen som har vært borti dette?? :/ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mammaen til Lillegutt+maijente Skrevet 20. april 2006 #2 Del Skrevet 20. april 2006 uff da, hørtes ikke bra ut! er det veldig lite el? burde jo gå "igjennom" da.. om det ikke dukker opp i løpet av et par dager, ville jeg kanskje sjekka det litt nærmere. Oksideringsprosessen som skjer m sølv er nok ikke veldig bra for kroppen, men er ikke noe farlig etter så kort tid. Får håpew den dukker opp snart! Nå er det ikke lenge igjen til miniene våre er ett år:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*musefis* med 2 store og 2 små Skrevet 20. april 2006 Forfatter #3 Del Skrevet 20. april 2006 Ja det er veldig lite, så jeg håper det kommer ut igjen, hehe... Får bare sjekke bleiene ekstra nøye de neste dagene. Nei nå er det jammen ikke lenge igjen, har sittet her å tenkt på hvordan jeg hadde det for ett år siden på denne tiden. Jeg hadde da ligget på sykehuset i en uke og var rimelig klar for å få henne ut men da det begynte å nærme seg kom alle tankene. Ble ikke mye søvn den natta nei! Klokka 09.00 i morgen tidlig er det nøyaktig ett år siden hun første gangen så dagens lys! *snufs*, blir nesten sentimental jeg, store lille jenta mi!! Hehe... Må nok ta kvelden nå før det tipper helt over for meg, hehe, har en stor dag i vente i morgen! ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå