Gjest Skrevet 20. april 2006 #1 Skrevet 20. april 2006 ...om noen har brukt, eller bruker, et bæresjal som heter "tricot slen". Jeg fikk en sånn i gave og lurer på om jeg evnt skal bytte den, siden den ser så komplisert ut. Noen med erfaring?
Halloween-mamma Skrevet 20. april 2006 #3 Skrevet 20. april 2006 Du har fått med bruksanvisning, eller? Jeg har kjøpt et sånt sjal selv, faktisk, regner med å få det i posten i morgen Dersom du bruker litt tid på å få sjalet til, så vil du nok få mye glede av det. Mitt beste råd er å ta turen innom www.tettinntil.com - der kan du lese masse om sjal (og annet bære-utstyr), pluss at du kan få bærehjelp dersom du bor i nærheten av noen som har greie på det.. Og dersom du bestemmer deg for å selge det eller bytte det i noe annet, finnes det også "kjøp&salg" - sider der inne
Gjest Skrevet 20. april 2006 #4 Skrevet 20. april 2006 Jeg fikk den av svigers, men det var ingen bruksanvisning med...(?) Oxo hadde de kjøpt den fra babyverden i sverige. De skal nedover til helgen så jeg lurte på om jeg skal bytte den til et annet sjal, eller om noen hadde erfaring med den? Men uansett, takk for super link - for der fant jeg bruksanvisning
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå