Gå til innhold

Til Paddelora og Shira!

Anbefalte innlegg

Ser at dere er under behandling på Medicus i Tr. Heim. Vi har også bestemt oss for å søke dit da Tr. Heim har så lang ventetid nå. Kan dere fortelle meg litt om Medicus. Føler dere at dere er på rett sted? Og føler dere at dere blir godt ta vare på? Vet dere om resultater der i forhold til på St,Olav. Uff jeg har så mange spørsmål. Ringte Medicus i dag og de hørtes så hyggelige ut.Følte at de tok deg skikkelig seriøst... Har dere noen erfaringer fra insetting av fryste egg der?

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/4816616-til-paddelora-og-shira/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Heisan minni`79!!

Så koselig med flere klinikksøstre c";)

Jeg føler meg veldig godt mottatt på Medicus.

De er kjempehyggelige og hjelpsomme.

Har desverre ikke fått egg på frys, så det har jeg ingen erfaring fra.

Vet heller ikke noe om resultater i forhold til St.Olav.

Har hatt to forsøk der, ett i september som var negativt og ett i desember som var positiv i 7 uker.

De var veldig omtenksomme etter SA'en, og medfølende.

Skal forhåpentligvis inn i neste uke til 3. ICSI-forsøk.

Nå gjenstår bare UL i morgen for å sjekke eggebeholdninga.

Har med andre ord bare lovord å si om Medicus.

Lykke til videre

Klem

Hei der !

Vi forsøkte først å få hjelp i det offtentlige, men på grunn av alder og at vi har barn fra før, ville vi komme så langt bak i køen at det ville bli umulig. Vi tok derfor kontakt medicus, og de er bare helt topp når dere gjelder å følge opp, vise forståelse osv osv.

Dette var vårt første forsøk og på grunn av dårlig sædkvalitet valgte de å la noen egg bli befruktet ved icsi. Disse var det som ble befruktet. Vi fikk 2 egg på frys, og fikk satt inn to egg. Jeg har ingen erfaring med egg på frys, men Medicus virker veldig proff.

Nå ble jeg gravid på vårt første forsøk, og er snart i uke 11. Mitt videre løp er at jeg skal inn til samtale på sykehus for utvidet ultralyd evnt fostervanns/morkakeprøve nå i begynnelsen av mai. Dette er fordi jeg blir 38 år når barnet blir født.

Det er relativt dyrt å få hjelp fra privatklinikk, men jeg synes det er verdt det.

Du får ha lykke til, og er det noe er det bare å spørre vet du :-)

klem fra

Tuuuusen takk for svar begge to. Det teller så mye for meg at dere svarer og forteller litt om erfaringer. Det hørtes jo veldig positivt ut. Er glad vi har bestemt oss for å prøve på Medicus. Sender inn søknad i neste uke og håper vi kan starte i månedskiftet mai-juni. Vi må også ta ICSI forsøk da det er mannen min sin sæd som er problemet. Både gleder meg og gruer med!!

Gratulerer så mye med spira Shira.... ( det rimte faktisk..) Kos deg masse i månedene framover! Og du må ha masse lykke til med det 3. forsøket Paddelora. Denne gangen skal du se at det går bra!!

Kanskje jeg kommer tilbake med flere spørsmål!

Klemmer

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...