Anonym bruker Skrevet 20. april 2006 #1 Skrevet 20. april 2006 Hei! Lurer på hvordan dere la frem temaet baby/prøving for deres samboere? Hvilke reaksjoner fikk dere?
**bambi22** Skrevet 20. april 2006 #2 Skrevet 20. april 2006 Hos oss tror jeg han visste godt at jeg ville ha barn...han sa en gang at han håpet jeg ble mamman til barna hans ;)så nå prøver vi )
*sommer* Skrevet 20. april 2006 #3 Skrevet 20. april 2006 Hei Jeg sa at nå begynner jeg på siste brettet med piller og at jeg ikke hadde lyst til å kjøpe nye piller for enda et år. Begrunnet det også med at jeg ønsket at kroppen skulle komme tilbake til "normalen" etter bruk av piller i mange år samt at jeg visste det kunne ta tid å bli gravid - noe det også har gjort da. Det tok vel nesten 1/2 år fra vi var "forsiktige" til vi ble ordentlige prøvere - og vi prøver enda. Hadde det vært opp til meg hadde vi begynt å prøve for mange år siden, men det passer bedre nå når han også er klar for barn samt at det passer bedre med jobb ol også. Lykke til.
ybab_07 gutt+twins i magen Skrevet 21. april 2006 #5 Skrevet 21. april 2006 Var han som foreslo det... samme uka som vi flytta ilag... fikk litt bakoversveis... hehe Ville vente til jeg var ferdi på vgs, å gjorde det... Han er no så søt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå