Kamilla, Daniel&Sanne Skrevet 20. april 2006 #1 Skrevet 20. april 2006 Var for først gang i dag. gutten er 3 1/2 mnd. Koste seg i starten, smilte og greier. Men så kom hun instruktøren og skulle vise oss grepene for å flyte på rygg og mage, og han ble skikkelig skeptisk.. Koste seg litt med oss etterpå det også, for så å begynne å hyle.. Tror kanskje han fikk svelget en del vann og at det var det som utløste det men.. Instruktøren kom og sa at det ofte hjalp med litt mat, så jeg ga han litt pupp da, og prøvde igjen. Men han var bare sur, så vi måtte gå opp til slutt. Men har veldig lyst til å fortsette da!! Noen som har noen gode råd? eller var det kanskje bare at det ble litt for mye vann "innabords"?
baby78 Skrevet 20. april 2006 #2 Skrevet 20. april 2006 tja ikke godt å si. vi går på babysvømming med våres 7 mnd gamle sønn. har gjort det siden han var 8 uker. han trives veldig godt med det. men de gangene han har hatt dårlige dager, så har det selfølelig ikke vært mye som skulle til før han ble misfornøyd. jeg vil nå i hvertfall råde deg til å fortsette. kanskje han bare ble litt overrasket. det er jo tross alt første gangen. ikke rart de blir litt skeptiske og skriker litt. ja og det er jo ikke akkurat godt med for mye klor vann i munnen!! det virker som om min sønn blir bare mer og mer glad i disse svømme timene. kjempe koselig.
Mrs Mamma Skrevet 20. april 2006 #3 Skrevet 20. april 2006 Jeg har godt me datteren min fra hun var på den alderen, hun er 10 mnd nå å elsker bassenget! Vi har vært på kurs med henne også, lærte mye der. Nå svømmer hun under vann, vi hiver henne mellom oss, opp iluften og under vann, hun alsker det! Jeg råder deg til å fortsette, det kan gå noen ganger før han virkelig begynner å trives, men det er verdt det! Det kan forresten å være han var kald, de blir det fort i vann disse små, ikke alle bassengene er like varme.
futte (tm) Skrevet 20. april 2006 #4 Skrevet 20. april 2006 Det er titt og ofte en baby som blir sliten, eller har en litt dårlig dag. Gå tilbake med godt mot neste gang! Han var sikkert bare litt sulten og eller trett. Og kombinert med masse skummelt vann og litt av det innabors, blir man gjerne småsur i starten.
Stolt mamma Skrevet 20. april 2006 #5 Skrevet 20. april 2006 Vi begynte også når jenta vår var 8 uker. Instruktøren vår er veldig nøye med hvor lenge vi er i bassenget.. I førsten var vi bare 5-7 minutter.. og har økt gradvis opp til 20min. Hun sier at barn under 1 år ikke skal være lenger uti pga at de ikke klarer å regulere kroppsvarmen enda. Kanskje dere var for lenge uti og babyen ble kald? Råder deg til å fortsette.. det blir nok gøy etterhvert Er jo ikke så viktig å gjøre alle grepene riktig de første gangene.. Det viktigste er jo å bli vant med vann og ha en koslig stund sammen. Kos dere
2 søte småpiker Skrevet 20. april 2006 #6 Skrevet 20. april 2006 Vi var på babysvømming første gang da snuppa vår var to måneder.. Hun ELSKER å svømme på magen,og glise og roper, men blir sint og skriker med engang vi legger henne på rygg. Instruktøren sa det er veldig vanlig at de ikke liker det på ryggen i begynnelsen. Vi har vært tre ganger nå, hun liker det fremdeles ikke men det går fremover, hun er like blid igjen med engang vi snur henne på magen. Bare ta det gradvis og ikke snu han så ofte på ryggen i begynnelsen.. det kommer seg nok. Lykke til;D
Halloween-mamma Skrevet 20. april 2006 #7 Skrevet 20. april 2006 Min hadde ikke noen problemer med ryggleie første gangen, men så plutselig ville han ikke mer. Tror det gikk 3-4 ganger før han syntes det var ok igjen, og det har ikke vært noe problem siden. Og det er heeeeerlig å se hvor de koser seg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå