Gå til innhold

Snart 6 uker og snur seg :0)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ble ganske overasket i dag da gogutten vår rullet ved egen hjelp fra mage til rygg. Prøvde flere ganger, men klarte det bare en gang. Ser også at han prøver å snu seg fra rygg til mage, trenger bare et lite puff så er han på magen. Er det vanlig at babyer gjør dette så tidlig?

Skrevet

Oi ble litt feil dette.... Gutten vår er 6 og en halv uke :0) He he "ammetåke"!

Skrevet

Rart å se det innlegget akkurat i dag... Gutten min som blir seks uker til tirsdag rullet oxo fra mage til rygg i dag :)

Trodde det var tidlig, og slo opp i en bok - vanlig å kunne snu seg fra mage til rygg ved 4 mnd :) Men de avklarte oxo at de først sa at et barn kan det når barnet har gjort det mange ganger og gjør det ganske uanstrengt.

Men tidlig ute er barna våre ja :) Hehe... stolt ja...

Skrevet

Minsten her i huset gjorde oxo det i den alderen, men jeg tror det var en arbeidsulykke (som jeg har hørt noen andre kalle det) *ler* Han gjorde det to ganger, men thats it..... (nå er han 10 uker).

Skrevet

Min datter snudde seg fra mage til rygg da hun var fire uker, men hun var veldig sterk i nakken så det var sikkert mest for at hun hadde hodet så høyt og tippet over..Nå er hun tre måneder og prøvde for første gang å snu seg fra rygg til mage idag, hun klarte det Nesten, men bare nesten.. om et par dager så er hun der:D

Skrevet

Jenta mi har vært sterk i nakken siden fødselen. Når hun var 3 uker tippet hun over fra magen til ryggen. Dette fordi hodet var større enn kroppen og hun bikket. Nå er hun 4 måneder og det er sjelden hun snur seg fra magen til ryggen nå..

Skrevet

Når de er så små som noen uker, så tipper de over. Det er ikke en bevisst snuopperasjon fra barnets side

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...