Gå til innhold

Noen med baby på 6-7 uker? *samme som søvndebatten*

Anbefalte innlegg

Noen som vil dele erfaringer?

Hvordan sover babyen din? Har dere fått gode rutiner?

Vår gutt sover mye på dagtid men må alltid hjelpes til søvn (tur med vogna, biltur), han sover da gjerne 3 timer i slengen kanskje 3 ganger for dagen. Om kvelden har vi siste måltid klokka 22.00 og da sovner han rundt 23-23.30. Våkner igjen for mat mellom 03 og 04 og sovner igjen etter en time. Sover da et par timer fram til ca 07.

Gogutten :0)

Fortsetter under...

Hei!

Min er snart 6 uker og han sover mye.

Er så fornøyd for jeg har ikke hatt mer enn 1 våkennatt siden han ble født =)

Han sover mye på dagen, men er våken om morgenen, gjerne fra 6-7 og en-to timer.

På kvelden er han litt våken, et par timer rundt 10-11 tida. Så sovner han igjen og da er det natta for han, men jeg tar siste skift og ammer før jeg legger meg, gjerne mellom 12 og 1.

Min er 7 uker i dag=o)

Han sover myye på dagtid, nesten hele dagen synes jeg. Våken en halvtime nå og da. På kvelden er han gjerne våken fra fem tiden til rundt ti, sover kanskje en halvtime\time.

Så sovner han mellom ni og ti en plass, og får mat ca. kl 02.00, sovner med engang og får mat igjen rundt 06\07.00 og sover da ca. til 09.00. Våken en halvtime\time og sover stort sett frem til fem tiden på ettermiddagen. Men, nå går vi turer og er mye ute og da, og da sover han ekstra godt..

Klemmer

Hei,

Min sønn er 7 uker og han legges mellom 20.30-21.00 hver kveld. Da sover han til rundt 2-4 om natta (noen ganger til 04.30). Da får han pupp og sover videre til 07.30 og får pupp igjen, Så koser vi litt og prater før han sover til rundt 9. Etter stell etc så sover han igjen fra rundt 10.30 til 11.30, og videre i vognen en time senere.. Så sovner han igjen ved 15.00 tiden og sover til 18,.00 tiden. Da er han våken og blid til leggetid ved 20.30-21.00 tiden igjen..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...