Gå til innhold

Oktober: Hei alle oktobermammaer!


Gjest

Anbefalte innlegg

Håper det står bra til med alle. Jeg er selv i uke 15 +3 og venter spent på UL den 10.mai...ville gjerne hatt den før :o(

Må vel bare vente! Det er min første så jeg er ekstra spent og utålmodig.

Andre som venter på UL?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er 15+6 i dag, og har fortsatt ikke fått innkalling til ultralyd, begynner å bli utålmodig.Håper ikke legen har glemt å sende inn papirene. Hvor lenge i forveien er det vanlig å få innkalling?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere burde undersøke med jordmor eller lege! Leger er rotete... Jeg fikk ikke beskjed, men var hos jordmor for en uke siden og spurte han da..hehe mannlig jordmor..kult!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

 

Jeg er 13+5 idag og vi venter også spent på ultralyd. Har fått time 15.mai, men jeg måtte ta kontakt selv, fikk bare en henvisning av legen til en jeg kunne bruke.

Håper dere som venter får time snart : )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei, jeg er 15+1 og har fått time til ultralyd den 19 mai. Siden jeg er veldig utålmodig av meg har jeg bestilt time privat og skal ha det allerede på mandag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 13+4 i dag og har fått Ul time den 31 mai. Veldig lenge til, klarer nesten ikke vente. Første ul dette da

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gleder meg til ultralyd jeg også, men har hatt en privat allerede i uke 12 og det var bare så utrolig gøy. Er 16 + 4 idag og har også fått time 10. mai. GLEDER MEG :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gleder meg så veldig te ultralyd,kikker i postkassen hver dag, venter på brevet fra sjukehuset om når jeg får time til ultralyd..:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heldigvis er formen blitt bra igjen. jeg er i uke 15+4. Titter i postkassa hver dag like spent på om det har kommet brev fra sykehuset. Men jeg har hørt om flere i Tønsberg-distriktet som ikke har fått innkalling enda.

Men i følge jordmora på Nøtterøy så var vi ikke glemt, men de kommer etterhvert. Men har de ikke kommet innen slutten av neste uke,så kunne man jo godt ringe sykehuset for å sjekke.....

Gleder meg skikkelig til å se den lille. Får håpe vi får greie på kjønnet også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg venter også på brev fra sykehuset i Tønsberg. Sist var jeg ikke til ultralyd før i uke 20, og det er vist vanlig i distriktet. Så det akn ta en liten stund ennå før vi hører noe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Heisann! Jeg er 16+1. Vært til første kontroll hos jordmor i dag. Alt ser fint ut så langt. Spurte jordmora om hun kunne prøve å høre hjertelyden. Vet de sjelden gjør det siden de ofte ikke kan høre noe. Mange blir jo bekymret om hun ikke hører hjertet til nurket. Hun brukte doppler, og lyden kom fra med én gang. Det var så gøy å høre at det faktisk er et lite nurk der inne! Hørte det tydelig. Venter spent på UL 5. mai! Fikk time for over 2 mnd siden. Når det gjelder magen, så merker jeg at den vokser. Begynner å bli hard under navlen. Spennende. Bruker fortsatt de vanlige dongeribuksene mine, men de begynner så smått å stramme litt :) Gleder meg til å få en skikkelig fin mage!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg venter også på innkalling i tønsberg, men uke 20, det er jo fire uker til, håper da inderlig vi kommer inn før uke 20 jenter, vi får krysse fingrene:)

Skal til jordmor på Nøtterøy i morgen, får høre litt mer med henne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Venter med lengsel og smerte på UL den 11. mai. Dette er mitt tredje barn, men den der UL er like spennende hver gang :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei alle sammen,

Ja, jeg venter også veldig på UL som jeg skal på 15. mai. Fikk timen i midten av mars, bare tre (!!) dager etter at legen søkte. Det kaller jeg kjapp respons :D

Jeg gleder meg veldig, husker jeg synes UL var veldig koselig sist gang. Men er samtidig litt spent / engstelig, etter at jeg fikk sist gang har jeg to venninner som har kommet på ordinær UL i den tro at alt har vært normalt, og så har de fått forferdelige nyheter. Jeg skriver ikke detter for å skremme, UL ER en flott og hyggelig opplevelse for de aller, aller fleste - men jeg bekymrer meg littegrann, jeg. Gleder meg mest da, må jo være positiv - har ikke grunn til noe annet :)

God helg til alle dere meg voksende mage - å ja, den vokser!! kjøpte meg flotte mammabukser tidligere i uka!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er 15+0 i dag, glemte å skrive det! Fredag er litt "mini-bursdag", alltid spennende og litt godt å begynne på ny uke - ett skritt videre liksom.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal på ul 15 mai:) Jeg måtte bestille min ul selv...Fikk beskjed av det av fastlegen min..

er 15+1 i dag:=) var på ul i min uke 12,men er spent til neste gang jeg skal!

Klemmer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...