Gå til innhold

TralleTroll er tilbake fra ultralyd!! :-))))))))))))))))

¤TralleTroll¤

Anbefalte innlegg

Puh... det gikk bra denne gangen også gitt!!! Vokst fra 6- 15 mm på to uker, og hjertet slår det!! Det var en vikar i dag, og selv om hun har lest journalen måtte jeg ut med hele min historie.. jaja.. Neste torsdag er det ny ult.lyd, og da er MIN gyn tilstede igjen!!

Har jo tidligere uttrykt min engstelse fordi spiren er så liten.. Etter mens- termin er jeg 9+1, så da skal jo spiren være endel lengre enn 15 mm... Gynken min har virkelig prøvd å berolige meg med at det nok er en sein eggløsning, men jeg har ikke vært helt overbevist.. Gynken i dag sa jeg var 8+1, altså en uke senere, og da stemmer det jo helt med utviklingen! Så da får jeg bare finne meg i at jeg er satt en uke tilbake da!! Det er jo tross alt normal utvikling, så da må jeg være glad :-))).. Bare litt kjipt.. Tiden går så fryktelig seint allerede, og nå må jeg liksom ta en uke om igjen også.. jaja!! hehe..

Kanskje det er flere her inne som har opplevd det samme?

Hadde også håpt å se at den bevegde seg, men den lå stille.... Leste nå i sted at den ikke beveger seg før slutten av 8. uke (rundt 25. april... etter ny terminberegning fra min side..), så da satser jeg på at det er full rulle der nede neste torsdag!!!

Stå på, lille spire!! Klor deg fast!!!

Fortsetter under...

Takker.. Skulle akkurat inn å svare under tråden din, men så var du her jo!

Så deilig det må være å høre hjerte- lyden når du vil! Vær nå forsiktig da.. Det er fryktelig lett å bli urolig hvis du en dag har problemer med å finne den...!!!

Trøtt og tiltaksløs?? Jotakk.. her også!! Våkner så tidlig og må tisse, og da er det få vanskelig å sovne igjen!! Er B- menneske, så er ikke vant med å legge meg så tidlig heller akkurat.. Skal ha litt kontorarb. på jobb nå (sykemldt. 80% etter eget ønske...), men kommer meg ikke av gårde før i 12- tiden til jobb, også er jeg stuptrøtt, kvalm og svimmel etter 3 timer! Jeg som er vant til å jobbe på spreng i 7- 8 timer, gjerne uten både mat og tisse- pause... jaja.. Glad jeg slipper det nå fremover!! Det hadde jo aldrig gått med denne formen her!! Når skal du på ult.lyd igjen da?

Hadde for 2 uker siden. Og er ikke satt opp på flere. Før ordinær selvsagt. Men den timen har jeg ikke fått ennå. Har ikke vært på 1. kontroll engang. Og er 13+5 (minst) idag. Skal på 1. kontroll om en uke idag (14+5). Men jeg kan bare ringe om jeg blir engstelig så får jeg UL :-)) (godt å vite). Men nå høres jo hjertelyden med doppler, og det er en nyyyyyydelig lyd.. Bare måtte prøve istad også ettersom jeg ikke er særlig i form. tror jeg har fått noe magegreier (diarè), er på do i ett sett, fryser og har vondt i hodet. Har ikke feber.

Kan jo være godt å komem seg _litt_ i arbeid igjen også. Såfremt det er tilrettelagt og mulig å gjennomføre. Huff. 7- 8 timer i ett strekk i ditt yrke er tøft. Ikke noe for gravide. Selv har jeg jobbet fullt. (kontorarbeid). Men har brukt en egenmelding (var syk), og lurer på om jeg må holde meg hjemme imorgen, er jo sååååå slapp av denne mageinfeksjonen eller hva det nå er...

hehe... Svarte nettopp under den engstelig- tråden din! Nå går vi om hverandre her!!

Huff da.. høres ut som en omgangssyke ja.. Men da er er det bare å drite i vei, så du får det ut av systemet!! Og få i deg godt med drikke; vann, eplemost/ farris, varm buljong er veldig bra.. Og kom deg til legen hvis du får feber.. Eller hvis det ikke går over etter 3- 4 dager.. Og ta deg for all del en egenmelding i morgen!! Varer det, kan du få legen til å skrive sykemelding fra den dagen du ble syk...

klemmer

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...