Gjest Skrevet 20. april 2006 #1 Skrevet 20. april 2006 Gutten min på ni mnd har vært enkel å legge og sovert bra på natta i flere måneder nå. Han får fortsatt ett nattmåltid, men det har alltid (n esten) vært eneste gangen han har våknet på natten. I det sistee har han blitt vanskeligere å legge. Sutrer og vil at jeg skal være inne hos han når han sovner. Våkner ofte på natta for å få smokken, kankje 3-4 ganger... slitsomt! Noen som har opplevd at derrt har blitt sånn?
fox`y Skrevet 20. april 2006 #2 Skrevet 20. april 2006 gutten min er 9 mnd, er våken mye på natten han også.. får pupp x 1 på natt.. men er våken opp til 10 ganger.. har alltid vert litt urolig, så d har blitt en vane.. har ingen råd desverre... er d ikke tenner på gang da? Håper han roer seg..Lykke til.=O)
Anonym bruker Skrevet 20. april 2006 #3 Skrevet 20. april 2006 Jepp, vi har det også sånn, bare at hun har også alltid vært mye våken. Tenner el separasjonsangst kanskje?
Gjest Skrevet 21. april 2006 #4 Skrevet 21. april 2006 Han sikler mye så det kan være tenner, men han har vært sånn en god stund nå...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå