Gå til innhold

Var sååå glad igår da jeg testet positivt på CB. Tok en ny nettopp nå som ble NEGATIV:........

Anbefalte innlegg

Jeg er så fortvilet..... Testet positivt med CB igår og negativt nettopp nå...... Hvordan er det mulig. Det var ikke en svak strek heller igår. Ikke kjempesterk strek men VELDIG god blå strek (eller kryss da vel og merke;-)))

Bare gråter nå.... Skjønner ingen verdens ting. Hvordan er det mulig. Trodde CB var det sikreste alternativet på tester jeg.....

Noen med erfaring???

Fortsetter under...

Kjenner meg igjen :( Men jeg var aldri gravid. Vet at noen tester er noe galt med....... Prøv igjen om 3 dager eller noe. Er den positiv, så burde det si at du er gravid. Er den negativ, så synd :(

Lykke til og håper på positivt.

Huffhuffhuff.... hørtes ikke morro ut nei..

Har ikke erfaring med CB, så kan ikke si noe der, men har hørt noen si at man KAN få positiv test uten at det stemmer....

Får håpe det ikke er tilfelle her!!!

Krysser fingrene for deg jeg, og sender deg en klem!

Prøv å teste med en annen test imorgen tidlig, så skal du nok se den er positiv! :o)

Prøv å ta en ny test med morgenurin, hvis du har fått i deg mye væske idag kan det jo være derfor nivået er lavt...

Lykke til ihvertfall.

viss du testet med morgen urin i går, men ikke i dag så er det nok derfor!

kjenner ei som testet posetivt med morgenurin, men negativt på kvelden, så posetivt med morgen urin dagen etter.... så du kan nok være gravid forde:))

ta en ny test i morgen tidlig, så skal du se den blir posetiv:))

lykke til=)

Annonse

Skjønner deg godt. Testet til og med to positive på to ulike tester (en var CB) for en stund tilbake. To dager etterpå var ny test negativ og jeg fikk mensen rett etterpå

Uffa meg, så leit! Jeg skjønner akkurat hvordan du har det, det samme skjedde med meg forrige måned. Testet positivt med tre forskjellige cb tester, dro til legen og fikk negativ der noen dager etter, dro hjem og fikk negativ da og. Så kom mensen etter noen dager.. Hadde nok det man kaller en kjemisk graviditet at egget ikke får festet seg, eller en supertidlig sa (tviler litt på det)

Men, det behøver jo ikke å være at det skjer med deg allikevel :) Så, jeg ville gjort som de andre her sier, ta en test igjen i morgen tidlig med morgenurin, kan jo være at du ikke har så mye hcg enda at det ikke slår ut når urinen er utvannet. Håper det!

Lykke til!

Ja jeg er så ufattelig lei meg nå at '¨'¨¨''¨'''¨¨¨¨''¨¨¨

Var så sikker at når jeg fikk positiv cb at jeg var gravid..... Den igår var riktignok på morgen urin og den i dag på ettermiddagen. Fikk en afrodite gravi-test fra søsteren min som hadde bestilt på hurtigtest. Tok den nå og den var også negativ..... Håper at den trenger mer hcg og at jeg får positivt utslag hvis jeg tester igjen med morgenurin imorgen.

Noen som kjenner til afrodite testen?

En liten oppdatering..... Tester veeeeldig svakt positivt på morgen urin igjen idag. Har skikkelige mensmurringer så kanskje det bare er kjemisk gravid..... Skal på hyttetur i helgen og har kjøpt med en test jeg tar søndag morgen. Har ikke helt mistet håpet enda men vanskelig å være positiv også......

Takk for alle tilbakemeldinger...

Annonse

Tvi, tvi. Men hvis du har to positive tester, om enn svake får vi jo bare håpe at det er spiren som sitter der. Mens murringene kan like godt være symtomer på graviditet, det hadde ihvertfall jeg tidlig i forrige svangerskap.

Jeg skal tenke gode tanker for deg.

En gledelig oppdatering:-)))

Var hos legen idag og fikk konstatert at jeg virkelig er gravid!!!! Er så vanvittig glad etter disse forskjellige svarene jeg fikk på testene.

Takk for alle lykke-ønskninger og sender masse baby-.støv.........

det var bra du fikk ordning på det :-) En positiv test lyger ikke. Hvis man får negativ og positive om hverandre, så skal man stole på de positive :-) Gratulere da!!!!!!!!!!!!!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...