Gå til innhold

Til dere som "temper"

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei!

Jeg tenper i munnen, under tungen hver morgen kl 07.00 fordi jeg vanligvis står opp for å dra på jobb da. Det er viktig å tempe til samme tidspunkt hver dag og det er lurt å gjøre det med en gang du våkner. Dette fordi at dersom du står opp og begynner å være i aktivitet kan tempen stige mye; mer enn hva som egentlig er din basaltempratur. Så best mulig sammenligningsgrunnlag får du ved å tempe om morgenen før du står opp av senga.

Det beste er nok å tempe i endetarmen, men det går greit om du stikker den in munnen også:)

Har du prøvd lenge siden du skal tempe?

Ønsker deg lykke til!

Er kun på min andre pp med temping. Jeg måler i munnen til samme tid hver dag, rundt klokka 6. Har på vekking i helgene, temper og så sover jeg videre. Viktig å måle med en gang man våkner. For ligger man en stund våken eller står opp, så øker tempen en god del.

Kan nok bli litt for lav temperatur når det er kaldt i rommet og man sover med munnen åpen.. Av og til sjekker jeg derfor om temp. stiger etter termometeret har sagt ifra at det er klart. Å måle vaginalt er visst også en mulighet. Å måle under armen er visst ikke så bra metode.

Takk for svar damer!

Jeg er i min 8 pp. Begynner å bli bekymret for at jeg kanskje ikke kan få barn - og, ja jeg vet at det er mange som har prøvd lengre enn meg, men bekymret har en vel lov å være likevel....?

Nå håper jeg i alle fall at temping skal gi meg et sikkert svar på om jeg faktisk har EL. Har testet positivt med EL tester, og fortsetter nok med de.

Lykke til dere også samer, måtte vi alle bli heldig snart :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...