Gå til innhold

Tvunget til abort?

Mira19

Anbefalte innlegg

Hei

Første gang jg er her inne..

er i en litt vanskelig dilemma..

jg er ei jente på 19 år som går siste året på vgs så er forsåvidt veldig ung enda.

Men er gravid, men veldig tidlig. 4- uker

men har hatt sex med stk, og de på en måte overlappet hverandre.

men han jg fortalte til vil ikke ha barnet.

han er student på 23 og sier at han er ikke klar.

og han sliter litt psykisk fordi skulle aldri ha had mg md han for dt første.fordi han er en x av ei god vennine.og han sier dt til meg hele tiden hvor mye magesår han har og sånn.

og ingen kan vite at vi var sammen den natten.

uff høres ut som den verste fjortisen men er så deprimert for tiden.

vil ikke ta abort men føler tvang til å gjøre dt.ingen vet at jg er gravid nesten.

andre fyren jg hadde sex med vet dt også,men han sier at jg må gjøre dt jg vil også stiller han opp men han håper på abort han også.

er så tidlig i svangerskap enda at alt kan skje.

men vil beholde..men føler mg tvunget til abort.

Fortsetter under...

Hei.

Jeg kan ikke si at jeg vet akkurat hvordan du har det, for det vet jeg ikke. Jeg vil bare si at det er fryktelig trist hvis barnefaren ikke vil at du skal beholde barnet. Dette er imidlertidig ikke hans valg, men ditt. Du skal vite det at det er fullt mulig å være alenemamma, studere og ha et godt liv, samtidig!

Hvis du trenger noen å snakke med, så anbefaler jeg deg å ta kontakt med en organisasjon som heter Amathea. De har lang erfaring i slike dilemma som du er i, og kan gi råd og hjelp uansett hva du velger å gjøre i forhold til graviditeten. Nettsiden deres finner du her :

www.amathea.no

Jeg håper du velger å beholde barnet, siden det er det du kanskje vil.

Lykke til :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...