Gå til innhold

Mai: Hvor mange babyer her har IKKE festet hodet??


små

Anbefalte innlegg

Og er dere førstegangs eller flere?

 

Jeg venter nr 2, og hodet var ikke festa på mandag iallefall..så vi får se;)

 

Med nr 1 festa det seg relativt tidlig egentlig, men har jo hørt at det er vanlig at det ikke fester seg med nr 2..hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tror ikke legen eller jordmoren min har sjekket det. Var på kontroll denne uka, men fikk bare vite at babyen lå riktig vei. I morgen er det 3 uker igjen til termin, så det hadde kanskje vært en idé å finne det ut snart? Når har dere fått vite om hodet er festet eller ikke?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De sjekker det ved hver kontroll hos meg..tar hånda og klemmer til helt nederst ved magen.. (jeg går alltid på do først, hvis ikke hadde jeg sikkert tissa på meg..hihi)

 

Du får spørre om det neste kontroll:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har 3 uker igjen snart og var på kontroll i dag. Hodet var ikke festet. Men det er ikke sikkert det fester seg før den kommer. De sier vel som du sa at det ikke er så vanlig andre gangen.

 

Jeg venter også nummer 2. Så det blir spennende å se.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

venter nr 1 og er superspent på neste jordmortime om det er festet.. Blir de veldig mye roligere når det er festet? Kan man på en måte kjenne det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

venter nr 1, og hodet har ikke festet seg, men det er jo ikke så rart når han ikke har snudd seg riktig vei enda heller... (termin 28.mai,) så det haster med snuoperasjonen nå..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ikke festet for to uker siden, tror ikke den er festet nå heller... Om du ser på svangerskapsskjemaet ditt så står det noen bokstavbetydninger nederst på arket. Om hode er festa eller ikke. Var sånn jeg fant det ut for JM sa ingenting..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

tre uker igjen idag, hadde ikke festet seg for to uker siden, skal på kontroll på tirsdag, så da får vi se. Det er mer vanlig at de ikke fester seg så tidlig andre gang, pga større plass i bekkenet. Festet seg på denne tiden med den første ca 38 uker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hodet var ikke festa her for to uker siden,men hodet var snudd ned!skal til jordmor igjen på tirsdag så da får vi se! Jeg er andregangs og har termin 28 mai.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...