lisamor Skrevet 20. april 2006 #1 Skrevet 20. april 2006 Lurer om noen har erfaringer med modningsakupunktur? Har bestilt time, men er litt usikker. er i uke 37, men hodet er ikke festet.
Puncky med nr tre i magen Skrevet 20. april 2006 #3 Skrevet 20. april 2006 Jeg fikk akupunktur fra uke 41, for å sette igang fødselen. Ikke helt det samme men. Fungerte godt, fikk sterke kynnere hver gang. Hadde det tre ganger, så startet fødselen. Denne gangen tror jeg kanskje jeg prøver modningsakupunktur, for jeg har ikke lyst til å gå 14 dager over.
sinimini Skrevet 20. april 2006 #4 Skrevet 20. april 2006 dette lurer jeg også på. Jeg er også i uke 37, snart uke 38 og lurer på hvordan man kan få det. Dvs, kan man få det i uke 37 hvis hodet er festet?-Kan hvem som helst akupungtør gjøre det eller må man kontakte jordmor på sjukehuset? jeg vet de gjør det på klinikken hvis man går over tia og de mener det er greit, men for rett og slett bare utolmodige sjeler så er det også mulig????
katmyr Skrevet 21. april 2006 #5 Skrevet 21. april 2006 Modningsakkupunktur pleier som regel og bli brukt fra ca uke 37-38 og ut svangerskapet... En kan få dette uavhengig av om hodet er festet eller ikke. Det er en del jordmødre som er utdannet til å utføre modningsakkupunktur. Hvis du ikkje kjenner til noen steder de utfører dette kan du som regel kontakte fødeavdelingen så vil de evt tipse deg om steder du kan få dette utført..... Har blitt anbefalt å prøve modningsakkupunktur på det varmeste både av venninner og tre forskjellige jordmødre. Eg har nå fått time førstkommende torsdag, og er kjempe spent! :-)
børdi Skrevet 21. april 2006 #6 Skrevet 21. april 2006 er og kjempespent, skal få det av jordmoren min på neste kontroll, er i uke 37 nå, og vil være i uke 38 da...... Håper det skjer noe kjapt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå