Gå til innhold

Sukk.. virker som om alle andre får det til..

Anbefalte innlegg

Snuppa mi vil ikke sove alene om natten. hun er 5 1/2 mnd gammel, og spiser fremdeles på natta.

Hun sov alene i begynnelsen, men rundt like før 2 mnd alderen, ville hun ikke det mer.

Hun sover alene på dagen, har ca 4 lurer på dagtid.

noen med tips, råd eller evt trøst? ;)

vi har tenkt å begynne med grøt på dagtid fra i morgen av, kanskje det kan hjelpe på nattesøvnen? vil så gjerne ha henne ut av dobbelsenga, våkner med vondt i ryggen hver morgen, innmari slitsomt..

Fortsetter under...

Hei!

Jeg kan komme med noen trøstende ord og det er at du er ikke alene!

Jenta mi sovner fint av seg selv kl.21 om kvelden, men aner ikke hvor mange ganger jeg ammer henne om natten. Alt fra 2 ganger til 5. Skal love deg at eg er trøtt;) Har henne også oppe i senga med oss fra første gang hun våkner (alt fra 12 til 02) Har vondt i ryggen jeg og når jeg våkner..hehe..

Ingen tips her i gården, men du er ivertfall ikke aleine!

Vet ikke om det er noen trøst, men min 1-åring sover ikke alene hele natta enda. Kommer som regel over til oss en gang i 4-5 tida. Jeg er selv fra en familie der samsoving er vanlig så jeg er ikke vant til å tenke på det som et problem.

Her har vi det på samme måte.. Hun sover sammen med oss.. Vi legger henne ikke i egen seng på kvelden en gang - hun hylskriker. Vi skal snart begynne å prøve å få henne over i sin egen seng.

Jeg våknet også tidligere opp med vond rygg... Men frøkna vår ligger nå mellom oss med sin egen dyne istedet for å ligge inntil meg. Da hun lå inntil meg lå jeg i samme stilling hele natta og våkna med vond rygg. Hun har nå fått tenner og jeg ligger ikke å ammer lenger da hun har en tendens til å bite.. Så nå setter vi oss opp i senga da vi ammer..

Ryggproblemene mine er ihvertfall borte..

Håper at dette kan hjelpe deg også :)

Lykke til..

PS.. tenker ofte om natta da vi ammer at.. lurer på hvor mange som ammer akkurat nå jeg...

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...