Gå til innhold

Hvordan var ultralyden, Babysyk?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Heisann.

Endelig er ventetiden på inseminasjonen over, og en helt ny venting er i gang!! :-) Så spennendes!! :-) Jeg krysser fingrene for dere, og håper et lite nurk er i gang å dele seg og feste seg snart. :-)

Selv var vi på ultralyd ja, og vi fikk se en liten liten spire. Herregud så liten.. hihi.. vi fikk vite at jeg var i uke 8 og spiren vår var 10mm. Først såg jeg ikke noe tegn til hjerteslag eller noe, så jeg ble helt skrekkslagen. Men når legen sa at han så hjerte slå som bare det, begynte jeg å le og gråte litt.. er veldig lett på tårene nå for tiden. Er ikke gjerrig på dem nei.. Så viste han en bedre vinkel og da såg jeg en liten flimring på skjermen og det viste seg å være hjerte.

Deilig deilig!!

Nå gleder jeg meg til magen blir stoooor og rund. Har allerede merket at buksene mine er litt trange begynt å bli.

Klem:-)

Hei!

Høres betryggende ut. Må være STORT og rørende å se at det er et lite liv inni magen din. Lykke til videre på ferden!

Ja, vi er spente som bare det. Og jeg kan jo ikke unngå å tenke på dette da jeg kjenner stikkinger i magen hele tiden. Blir minnet på at noe har skjedd. HVorfor det stikker og "brenner" vet jeg ikke. Hadde du det på samme måte? Kjente du noe de nærmeste dagene etter inseminasjonen?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...