Gå til innhold

Når ting plutselig forandrer smak?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

ja det er alltid kjedelig med de negative testene... jeg har sett mange av de kan du si... hehe=)

men nå er jeg litt testoman jeg da.. så jeg orker ikke vente så lenge med å teste.. hvor lange sykluser pleier du å ha sånn ca da? og når hadde du sist mens??

har du noen andre symptomer forresten?

Annonse

Vel, er tett i nesen og litt svimmel til tider. Sluttet på pillen i september 05, og har ikke fått tilbake syklusene ennå. De varierer med 3-10 uker, så er vrient å vite. Aner ikke om jeg engang har eggløsning, vi prøver ikke så veldig ennå. Har vært mest hoppe av i svingen, men den siste mnd har vi "latt det stå til" så ting kan vel ha skjedd. Hmm..

Vrient det her. Ønsker meg en liten en så veldig, så kommer til å bli skuffet hvis testen er negativ, men på samme tid er jeg litt "redd" for at den er positiv, tror mannen får seg et lite sjokk da ja. Hihi.

du kan jo bare ta en test da, håpet er jo ikke ute før du får mensen evnt..

jeg hadde ikke klart å ventet med å teste i allefall.. hehe=)

viss testen blir negativ nå, kan den jo bli posetiv om en uke siden du ikke vet hvor i syklusen du er..

ta en i morgen tidlig du.. hehe=)

Ja, gruer meg til vi blir "ekte" prøvere og jeg begynner med eltester og alt det. Tror jeg kommer til å bli en superfrik som ikke bryr meg om annet enn temping, skjedesekret, EL, IKM og slikt. Hehe.

Men kan jo virke som om jeg slipper å komme meg helt dit?

Kom meg aldri på apoteket så har ikke fått testet ennå. Kaffen smaker beskt og rart idag også, men har ikke så mye metallsmak nå.

Men igår kveld likte jeg (for første gang) ikke sjokolade muffins, ble kjempekvalm, og det er en VELDIG uvanlig ting. Hihi.. Vanligvis kan jeg sikkert spise 12 muffins, men igår var det full stopp etter bare en bit.

Kjennes også ut som om nederste del av magen min er hardere enn vanlig (når jeg kjenner utenpå), særlig på venstre side. Mystisk..

Annonse

å du altså... hadde håpet å høre at du var gravid i dag jeg:) hehe=)=)

da får du kjøpe en test i dag da, slik at du kan teste i morgen... det må jo være noe når du plutselig forandrer smak sånn helt uten videre...

gleder meg til å høre om du er gravid, jeg tror kanskje du er det..:))

Godt å høre at noen har troen, hehe.

Ja, burde vel kanskje ta en test, kan jo ikke skade. Dessuten er det greit å vite hvis jeg skal ut i helgen, kan jo ikke drikke hvis den er positiv. ;)

Men vrient å få testet uten at mannen blander seg, og gidder ikke si noe til han før jeg vet noe sikkert. Da blir han bare stresset.

Men merkelig at jeg ikke har lyst på søtsaker lenger, jeg pleier å være en skikkelig søtmoms. Tilogmed cola light var for søtt idag!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...