Gå til innhold

Mai: 20 DAGER IGJEN!!!!!


Morf

Anbefalte innlegg

Ja da er det under tre uker til termindato jenter!!

 

Gleder meg noe sinnsykt-er lei nå,har vært sm fram til permisjonen startet i går så det har blitt lange dager. Mye kynnere og mange netter med det jeg vil kalle maserier som sitter i korsryggen.Har håpet hver gang jeg har hatt dette at NÅ begynner det....men nei da...bare lureri;)

Nå har jeg fått høyt bl.t.også så jeg må ta det mer med ro men det hadde jeg på slutten av forrige sv.sk.også så det bekymrer meg egentlig ikke....blir godt fulgt opp av jordmor.

 

 

Dette var et lite hjertesukk fra meg-hvordan er det med dere damer....det har vært veldig stille her inne en stund nå....

 

HAR DERE DET BRA ELLER ???

 

Stor venteklem fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

hei du

kjenner meg igjen der. sliter oxo med mye tunge kynnere på natt, og like forhåpningsfull når jeg legger mer.. like "skuffa" morran etter.. hehe

Er lei og føler meg bare klumpete og tung nå..

Gleder meg så utrolig mye til å møte han lille i magen min og dagene sniker seg forbi...

Har selv 19 dager igjen, men jm sier jeg kan få før da alt tilsier det.. de på svangeskapskurset syntes magen min hadde sunket masse siden sist.

 

hva skal en finne på til den lille kommer da?? hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Også jeg kjenner meg godt igjen, selv om formen ikke er så verst. Men jeg sliter med vann i kroppen, en hånd som gjør forferdelig vondt om natta, rygg som verker og småskavanker her og der... Gleder meg veldig til ungen er født. Men jeg har fortsatt 3 uker igjen til termin og belager meg på at ungen kommer på overtid.

 

Synes bare det blir venting nå... Kroppen er stor og tung og jeg er absolutt fødeklar...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også termin 9 mai. Men jeg savner faktisk kynnere jeg. Har aldri hatt det, vet ikke hvordan det kjennes og tror jeg ville følt at det nærmet seg mer enn jeg gjør nå, og at det kunne vært greit. men men, kanskje jeg bare skal være glad til. Særlig hvis det egentlig ikke har noe å si for hvor nærme fødsel er.. vet ikke jeg... Føler meg ihvertfall tung og lei..Skulle ønske han kom nå... sukk...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gikk også ut i permisjon i dag!!! Nå går jeg bare og venter. Men håper at jeg ikke føder 8. mai for da har detteren min bursdag. kjipt å måtte dele dag synes jeg. Lykke til i tiden fremover alle sammen. Måtte fødselen bli fort unnagjort og smertefri.......................

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...