Gå til innhold

Hvilke leker har dere til 4mnd babyer,og hva er favorittene??

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

vesla vår er bare 3 mnd, men jeg liker de fisher price lekene... favoritten er en tøy-fisk med rangler hengendes på seg og med et stort speil på siden... slår noen borti den lager den lyd eller spiller musikk og blinker .

vesla er vill etter den...

Babygym, veldig populært...men nå har hun begynt å rulle rundt så mye, så den blir litt i veien:)

Speil på hjul, smart...da klarer hun å ligge på magen litt lenger (er ikke så glad i det nemlig).

Bok (fikk gratis i babypakken fra apoteket) liker veldig godt å bli lest for og se på de fine fargene.

Ei bie fra bambino, fikk i gave...den smaker veeeeldig godt:)

Noen kosedyr og rangler også...alt smakes på og prates til.

Tror hun generelt er veldig glad i alle lekene sine jeg...men står tv'en på snur hun og vrir seg helt til hun ser...desverre! (men hun er alltid stille og rolig når hun ser på tv'en da...så den kan jo brukes som "barnevakt" når jeg må på do eller ned å sette på klesvask:o)

Vi har en i tre...vet ikke merket(fikk den til jul og rev av pakningen før jeg så ordnetlig..hihi:))

Den har et speil i modten, så en frosk på den ene siden og en fisk på den andre siden. En bjelle på hver sin kant også.

Har i tillegg til dette hengt på gavebånd, liberofrosken vi fikk, og noen fugler i tre fra onkelen. Alt er helt supert syns hun:o)

Vi henger alle nye leker i baby gymmen ( enkel en fra fisher price).

Favoritten hennes eer den klassiske tre-leken med 6 stenger i forskjellige farker med kuler på vet du. Husker ikke hva den het.

Ellers er hun veldig glad i papir. Aviser, blader, bøker. Alt hun kan ta på og skrape på med hendene er kult egentlig. Men best er det som kan puttes i munnen :)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...