Gå til innhold

Oktober: hjertelyden....


kula 291011

Anbefalte innlegg

i dag har jeg fått høre hjertelyden .... kjempe morro.... det lille hjerte slo hundre og femti slag i minuttet ..... er kjempe glad

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Å, det er så moro. Også så deilig og betryggende. Jeg hørte hjertelyden første gang på tirsdag. Graviditeten ble liksom mere reell med en gang. Skjønner godt du er glad.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Vi har også fått høre hjertelyden i dag. Vi svevde når vi kom ut fra jordmor, for vi var så glade over at det virkelig var liv der inne. Vi svevde helt inn på cubus der vi kjøpte den første bodyen :)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kommer fra jordmor nå, var moro å høre hjerte til lille nurket, det slo veldig fort, men hun telte ikke slag, da hun sa hun ikke ville holde Doppleren så lenge på magen, da dette ville forstyrre babyen så. Men deilig var det bare å høre det lille hjerte slo:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hurra! Så fikk jeg også endelig en bekreftelse på liv i magen! Hjertet slo 140 slag i minuttet. Nå er jeg så lettet! Kan slutte og engste meg og glede meg over å være frisk og opplagt med et lite bankende hjerte i magen :-) Er det ikke flott?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var hos jordmor for 2 dager siden, og hun fant ingen hjertelys.. Har jo lest hundre ganger at man ikke skal bli bekymret av det, men ble jo det allikevel... og det er 5 uker igjen til ordinær ul...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trenger nok ikke bekymre deg, det var såvidt jordmor ville prøve å finne hjertelyden i går, ennå jeg er 16 uker, det kunne ennå være litt tidlig sa hun,og derfor ble mange bekymret og redde om man ikke fant hjertelyd.Om du har 5 uker igjen er du rundt 12-13? Da er det nok ikke rart de ikke fant hjertelyd. I

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det er vel sånn... Hos meg prøvde hun liksom så lenge, så jeg fikk litt inntrykk av at hun forventet å finne hjertelyd.. Men, men, håper alt står greit til.. Får prøve å tenkte på noe annet... jeg skal forøvrig ikke på ul før i uke 20...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...