Anonym bruker Skrevet 20. april 2006 #1 Skrevet 20. april 2006 nå gjelder det svigerinner... Hvor mange av dere har et godt forhold til svigerinnen sin?? Jeg og min har bare et overfladisk forhold, ses kun når vi er hos svigers samtidig og kanskje par sms en sjelden gang.. Og det er det.. jeg klarer ikke å like henne... synes hun er kald, falsk og er en type status-jeger... Og hver gang jeg og min mann har noe å annonsere i familien (forlovelsen, babyen, dåp, ny leilighet) så kommer hun like etter med noe større... et eksempel... De skulle vente en stund med barn da hun og typen har nok å henge fingrene i for tiden (studier).. og da småen her ble født var hun på besøk og sendte sms om hvordan småen hadde det osv ofte og småen var bare god nok i 2 uker for da annonserte hun at hun var gravid .. etter det ikke noe besøk eller sms om hvordan småen hadde det.. er jeg urimelig som da er litt irritert?? i å med hun var sååååååå innsmigrende da jeg va gravid og nå null....?? er såååååååååååå mye mer.. hun er ekspert på å få meg til å føle meg ikke flink nok, eller bra nok...at alt det vi har og gjør er middelmådig..i å med hun liksom har alt av det beste.,... måtte blåse ut..
Anonym bruker Skrevet 20. april 2006 #2 Skrevet 20. april 2006 synes det er litt leit at det er slikt i å med hun er tanta til gutten min... og at det er viktig å ha godt forhold til familien.. hi
Anonym bruker Skrevet 20. april 2006 #3 Skrevet 20. april 2006 har det litt på samme måte med min svigerinne og svoger egentlig. de skal alltid overgå oss og har en tendens til å overkjøre oss fullstendig hvis det er noe de ønsker at vi skal være med på. Vi rekker som oftest ikke si noe før ting er bestemt. Er veldig slitsomt, og i tilegg er ikke sambo tøff nok til å si ordentlig i fra heller mener jeg.
Anonym bruker Skrevet 20. april 2006 #4 Skrevet 20. april 2006 er sååå frustrerende altså... kjøper vi noe gjør de det...men selvsagt finere... skal vi noe spesielt skal de det og men finere.. da vi annonserte at småen var underveis var det ikke lenge til de annonserte noe som tok oppmerksomheten derfra... frustrerende....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå